Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiusataan työpaikallani syömättömyydestä

Vierailija
25.03.2022 |

Minusta se ei kuulu kenellekään miten syön tai mitä syön. En minäkään ole koskaan kommentoinut kenenkään syömisiä tai kehoa. Miksi minua saa arvostella? Minusta riittää, että pukeutuu asiallisesti töihin ja on ns. siisti olomuodoltaan. Siihen rajoittuu toisen ulkonäön mahdollinen kommentointi. Silloinkin asiasta huomauttaminen on esimiehen tehtävä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset osaavat kiusata niin ettei se ole edes suoranaista vittuilua se on sellaista inhottavaa jäynää joka jatkuu ja jatkuu ja alkaa pikkuhiljaa suoraan sanottuna vituttamaan ja tuli vaan mieleen kuinka itse toimisin jos joku puuttuisi minun syömiseeni ihan missä vaan - mutta jätän nyt kertomatta kuinka.

Vierailija
22/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä toisten syömisten kommentoijia. Kerran tiuskasin kaverille, joka yritti tuputtaa omia syömistottumuksia (tämä minun on kunnon aamiainen, sinun ei riitä mihinkään, eihän tuolla pärjää blaablaa), että ei tarvitse kytätä minun syömisiäni, pitäköön huolta vaan omistaan ja parkumaanhan se alkoi. Koki itsensä niin loukatuksi, että... Mikä siinä on, että ei tajuta, että jokainen ihminen on yksilö ja syö sillä tavalla, minkä kokee itselleen parhaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ok, voit olla hoikka, mutta ei kaikki ole sulle siitä kateellisia!

ei paskan vertaa kiinnosta toisen painot.

Vierailija
24/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, ok, voit olla hoikka, mutta ei kaikki ole sulle siitä kateellisia!

ei paskan vertaa kiinnosta toisen painot.

Tämä tuli mullakin mieleen :D

Sama aloitus, hieman varioituna :D

Vierailija
25/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kiusaajasi sellaisia ihraisia ja turpeita, joilla huuleton suu käy lakkaamatta tahmaisesti maiskuttaen ja elottomat siansilmät ovat lähellä toisiaan?