Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä saa Joditabletteja?

Vierailija
25.03.2022 |

Tiedän, että olen myöhässä, mutta niin on varmaan moni muukin. Mistähän näitä joditabletteja nyt etsisi, kun ainakin kaikista verkkoapteekeista on loppu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää mistään. Fiksut pärjää

Prepper

Vierailija
2/5 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tuskin on missään laarissa tarjolla yhdessäkään apteekissa. Itse satuin viime viikolla muita lääkkeitä hakiessani kysymään niitä apeekin myyjältä, ja hän haki purkin jostain takahuoneesta kun niitä oli juuri tullut.

Vierailija
4/5 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny stressatko niistä. Ensinnäkin ne ei ole mikään ydinonnettomuuden yleissuoja. Auttaa jossain tilanteessa johonkin, mutta jos säteilyä tänne tulee niin kaikkea ikävää tapahtuu oli sulla jodia tai ei.

Plus että sitä ei ole tarkoitus kiskoa omin nokin kun pelkää sotaa, vaan säteilyvaaratilanteessa, jos katsoo että siitä voi olla jotain hyötyä, niin viranomainen sitten ohjeistaa sen käytöstä.

Vierailija
5/5 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän pitää olla viranomaisilla antaa hätätilanteessa joka tapauksessa, joten ihan turhaa niitä on kotiin jemmata. Lisäksi paketissa on 20 kpl tabletteja, vaikka korkeintaan yksi per henkilö tarvitaan. Eli naapurilla varmaan on antaa jos ei viitsi terkkarista hakea.