Vi***taa kun menin kauppaan ostamaan maitopurkkia mutta ostin kaikkea muuta
mutten sitä maitoa muistanut. Tuskaa lisää vielä se kun juon kahvin maidon kera ja kotiin tultua ajattelin keittää kahvit.....
Kommentit (14)
Juveniili dementikko kirjoitti:
Siksi menenkin nykyään kauppalapun kanssa, enkä osta MITÄÄN sellaista, mitä siinä ei lue.
Mullakin lappu mutta unohdan välillä katsoa sitä .
Siksi menenkin nykyään kauppalapun kanssa, enkä osta MITÄÄN sellaista, mitä siinä ei lue.
Itse ostan aina ylimääräistä.Eileen kin kaksi pussia Fazerin suklaavohveleita ( suurinta herkkua). Ja nyt kivasti kalorit istuu vyötäröllä. Yhden söin kokonaan. Toisen annoin pois.
Itsekin päädyn ostamaan kaikkea turhaa. Tosin suolistovaivat, kieltolistalla olevien tuotteiden määrän kasvu ja tietynlaisen ruokavalion noudattaminen tästä syystä ovat muuttaneet ostokäyttäytymistäni. Kaupassa kuluu lisäksi entistä enemmän aikaa kun joudun lukemaan tuoteselosteita. Voin vain haaveilla noista aikaisemman kirjoittamista Fani vain Fasupala tuotteen nimi nykyään onkaan. Nuo ovat kyllä hyviä, mutta sisältävät kaikkea itselleni kiellettyjä, kuten mm. laktoosi ja vehnäjauhot. Onneksi entisessä elämässäni noitakin söin runsaasti ja muistan miltä maistui. Joskus haluaisin vain ostella mitä tekee mieli, eikä suolistovaivoista tarvitsisi välittää. Voi kunpa voisinkin syödä mitä haluan ilman ruokavaliota.
Mä joko unohdan katsoa lappua tai sitten se jää kotiin 🤦♀️
Mutta kun unohtaa sen lapun kotiin, yleensä hattuhyllylle....
Minäkin menin ostamaan maitopurkkia, mutta ostoksiksi tuli vain olutta.
90 % tutkimusten mukaan syyllistyy samaan, ap. Et ole yksin...
Maitukaffi on pahaa. En ole vekaani enkä mikään sen sorttinen muukaan variantti, mutta hämmästyin kuinka HYVÄÄ kaurajuominki on kaffissa!! Maitu saa kaffin maistumaan jotenkin ällöltä. Rakastan maitua noin muuten kyllä, mutten kaffissa. Ja tiedän vallan mainiosti, että kaurajuominki on saa.ke.lin kallista vettä. Voisihan tuota joskus pyöräyttää itsekin tehosekoittimella.
Myös kemra on vähän ällöä kaffissa. Sitä voi juoda muutaman kulauksen, mutta sitten alkaa tökkimään se rasvan määrä ja tulee ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin lappu mutta unohdan välillä katsoa sitä .
Miten sitä voi unohtaa katsoa? Itse käyn lapun läpi useamman kerran ennen kassalle menemistä ja varmistan, että kaikki on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä joko unohdan katsoa lappua tai sitten se jää kotiin 🤦♀️
Pärjäätkö muuten elämässäsi ilman avustajaa?