Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt aloittaisit ja joisit uuden Lonkeron aina 30 minuutin välein, kuinka pitkälle iltaan jaksaisit?

Vierailija
25.03.2022 |

Niin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joisi enempää kuin yhden tai kaksi. Lonkerosta tulee lähinnä turvonnut olo. Mieluummin viiniä tai kunnon cocktail.

Vierailija
22/38 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olenko syönyt ennen ryyppäämistä, vai en. Täydellä vatsalla on hauskempaa harrastaa. Huonon viinapään omistavana sanon maksimissaan 6 lonkeroa, eli 3 tuntia. Tuo tahti on huima, sammuisin siihen. Halvaksi tulee, mutta tulkoon. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis edes haistamaan, sen verran iljettävää tavaraa. Joskus olen muun juoman puutteessa juonut yhden pienen lonkeron muutaman tunnin aikana ja tuloksena huono olo ja päänsärky. 

Vierailija
24/38 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden aikaan täällä olisi jo bileet, eli kännist laulua ja tanssia. Sammuisin viimeistään kymmenen aikaan.

Vierailija
25/38 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset eivät ole juopotellessaan yhtä rempseitä kuin ruotsalaiset ja laula rillumarei-juomalauluja?

Vierailija
26/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkeroa en voi enää juoda sitten nuoruusaikojeni. En myöskään sinistä enkeliä. Enkä Spriteä.

Vierailija
27/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi suomalaiset eivät ole juopotellessaan yhtä rempseitä kuin ruotsalaiset ja laula rillumarei-juomalauluja?

Niin kännissä en ole koskaan, että hoilaisin

"Helan går

Sjung hopp faderallan lallan lej...".

Vierailija
28/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä olisin hutikassa, kauheassa pissahädässä, maha tännä lotisevaa lonkeroa, väsynyt ja hermo mennyt. 

Jätän väliin koko riemun.

Vierailija
29/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ottaa siinä samassa myös vähän kaljaa. Vähän turhan hidas tahti on kännäämiseen ja tylsyys iskee jos ei muutakin saa juoda

Vierailija
30/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä päivän iltaan? Kai sitä tuonne ensi perjantaihin jaksaisi, niin voisi sen jälkeen aloittaa kunnon ryyppäämisen.

Vierailija
31/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi ensimmäistäkään tällä lääkekuurilla.

Vierailija
32/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo lonkeroa, mutta eilen ostin neljä Pirkka mansikka-lime light siideriä ja kolmannen  pullon kohdalla iski sellainen suonenveto jalkaan, että jäi viimeinen pullo juomatta. Hellitti vasta, kun olin juonut puoli litraa vettä ja kolme isoa mukia teetä

Vanhuus ei tule yksin eli kunto ei oikein enää kestä alkoholia. Jaloviina teen seassa vielä menettelee . 

Vierailija
33/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan aina 8 isoa lonkeroa tai vahvaa siideriä ja juon ne reippaaseen tahtiin illalla. Joskus saatoin ottaa vielä pari kolme lisää baarissa mutta se on vähän turhan paljon. Tulee liian paha krapula. 8 on sopivan reilusti.

Vierailija
34/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ottaa siinä samassa myös vähän kaljaa. Vähän turhan hidas tahti on kännäämiseen ja tylsyys iskee jos ei muutakin saa juoda

Pakko olisi ottaa välissä muutama shotti väkevää viinaa, jos olisi pyrkimys päästä hutikkaan. Teiniksit juopuu muutamasta lonkerosta.

Vierailija
35/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkero on minulle nostalginen. Vedin ensimmäiset kännit lonkerolla 14 vuoden iässä. Lonkeroita minulla oli 3, joista join 2,5. Puolikkaan annoin kavereille 😂

Ensimmäinen humala, se kun ei tiedä mitä odottaa. Toukokuinen keväinen metsä, humina päässä, onnentunne ja pyörrytys. Kaiken pehmeys ja kaikkivoipaisuus.

Lonkeroa juomalla pääsen hetkelliseen yhteyteen tämän kaiken kanssa. Oi nuoruus!

Vierailija
36/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee nykyään kuudessa pienessä lonkerossa. Sen jälkeen olen jo aika humalassa.

Kahden jälkeen olen pienessä sievässä, kolmen jälkeen hiprakassa, neljän jälkeen tunnen humaltuvani, viidestä puhe sammaltaa ja kuuden jälkeen alkaa väsyttää.

Tämä siis jos joisin nuo kolmessa tunnissa.

Vierailija
37/38 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi juomaan edes yhtä siemausta koska inhoan yli kaiken lonkeron makua ja hajua. Lonkero on todella pahaa.

Vierailija
38/38 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin kymmeneen asti, silloin menen nukkumaan, ei se lonkeron juonti nyt nukkumaan menoon vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan