Jos kohtaisit työpaikalla tytöttelyä
Eli mitä ja miten kommentoisit, jos saisit tietää, että sua on työkaveri alentavasti tytötellyt työnantajalle. Kyseinen työntekijä on suoraan vähätellyt myös mulle, mutta tämän tytöttelyn kuulin muualta.
Kyseessä siis reilu 10vuotta mua vanhempi keski-ikäinen mies. Miesvaltainen ala. Haluaisin näpäyttää.
Kommentit (25)
Kyllä mulla menis herne nenään, koska olen ihmisen ja baviaanin risteytys. Eli karvanen puoli ihmis mies 26 wee
Kyllä tytöttely voi olla ongelma tai sitten ei. Se riippuu siitä, millaisissa asiayhteyksissä sitä käytetään ja millaisilla äänenpainoilla. En loukkaannu, jos esimerkiksi pomo joskus tuo "tytöille (tai tyttärille) herkkuja kahvioon". Se on hyväntahtoista, eikä liity mitenkään siihen, miten työtäni teen. Mutta joitakin kertoja tyttöyteeni on viitattu silloin, kun työkaveri on esimerkiksi eri mieltä kanssani siitä, miten joku työasia pitäisi hoitaa. Silloin se on vahva signaali vähättelystä. Näpäyttämisen voimaan en jaksa itse oikein uskoa. Parempi laittaa luu kurkkuun raa'alla ammattitaidolla ja tyyneydellä ja päästää tytöttely toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Silloin tytöttelijä ei saa sitä, mihin tytöttelyllä pyrkii.
Kuulkaahan ny tyttäret, naisten aivot ovat vain huonommat kuin miesten aivot. Siksihän teille järjestetään näitä apustus liigoja sellaisiinkin lajeihin joissa ei tarvitse yhtäkään lihasta liikauttaa vaan ainoastaan pitäisi käyttää aivonystyröitä.
Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja toimin yrityksessä asiantuntijana, olen työpaikastani ainoa, jolla on koulutus tiettyyn tekniseen välineistöön. Melkein päivittäin useat miespuoleiset asiakkaat jotka joko soittavat tai tulevat yritykseemmä käymään, minut kohdatessaan kysyvät "löytyykö täältä yhtään miehiä jotka osaavat hoitaa tätä asiaa?". Haen yleensä siinä vaiheessa yrityksen omistajan paikalle, jolle nämä asiakkaat sitten huolensa ja tarpeensa selittävät ja joka hemmetin kerta se on yhtä hauskaa katsella näiden asiakkaiden naamaa kun pomo vaan tyynesti toteaa "Meillä on yksi asiantuntija tässä asiassa, hän jatkaa tästä" ja pyytää minut takaisin paikalle. Pari kertaa asiakas on poistunut paikalta vihaisena mutta suurin osa älyää typeryytensä ja saamme jatkettua eteenpäin asiassa. Pomoni itse tykkää kovasti kun saa vähän näpäyttää näitä "miehisiä miehiä jotka ovat etsimässä miestä" :D
Kehoitan kaikkia lukemaan AP:n pointin ja varsinaisen kysymyksen uudestaan ja kommentoimaan vasta sitten.