Missä Emmerdalen Edna??
Hei,
Itseäni on ihmetyttänyt, että mihin on hävinnyt Emmerdalessa Edna.. Itse en ainakaan muista jaksoa, jossa lähtisi matkoille tms. Muistaako/Tietääkö kukaan?
Kommentit (7)
Oli Edna ainakin muutama jakso sitten mukana.
Miten se sokea nainen poistui sarjasta? Näyttelijähän jo kuoli.
Charity ja Declan maksoivat Rachelille tuhopolton tunnustuksesta ja siitä että häippäsi poikansa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Ei tosiaankaan ole Ednaa näkynyt aikoihin. Betty oli pari jaksoa sitten vääntämässä ilmaisia muffinseja Bobilta, mutta Ednaa ei ole näkynyt. Tosi omituista, yleensähän hahmo käsikirjoitetaan johonkin taukonsa ajaksi. Onkohan Ednan koirakaan enää hengissä?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Ei tosiaankaan ole Ednaa näkynyt aikoihin. Betty oli pari jaksoa sitten vääntämässä ilmaisia muffinseja Bobilta, mutta Ednaa ei ole näkynyt. Tosi omituista, yleensähän hahmo käsikirjoitetaan johonkin taukonsa ajaksi. Onkohan Ednan koirakaan enää hengissä?
[/quote]
Joo, olet oikeassa, sekoitin Ednan ja Bettyn.
Meni kesä etten juurikaan seurannut emmerdalea. En kestä kun Sam jäi yksin,raukka. Harmi kun Rachel joutui lähtemään
Mä olin missannu, että Emmerdalea tuli kesälläkin. Joten: mitä tapahtui Rachelille? Viimeisin mitä tiedän on, että Charity ja se kartanonisäntä (nimi katos päästä) yritti lavastaa Samia tulipalon sytyttäjäksi.