Riparikonfirmaatio ilman vieraita..
Meillä on tilanne sellainen ettei sukulaisia pahemmin ole kuvioissa ja esikoisemme pääsee ripille ensikesänä. Sen nyt olemme jotenkin hyväksyneet ettei mitään isoja sukujuhlia ole tiedossa vaan meidän perhe ja miehen äiti ja täti jos ovat elossa ja kunnossa. Mutta siinäpä se olisikin. Ajateltu että ulos syömään, lahjoja juhlakalulle ja niin.
Mutta entäs se kirkko-osuus, siellähän on juhlakalun perheen lisäksi yleensä muitakin perheen kutsumia vieraita ja kirkon ulkopuolella halaillan yms. Mutta meilläpä ei ketään olisi, paitsi nuo kaksi mainitsemaani, jos hekään.
En haluaisi että nuorelle tulee jotenkin outo olo tai kurja mieli tms...herättäisimmeköhän me kovastikin huomiota kun ei olisi ihmisiä ympärillä häsäämässä ja halimassa..
Voi itku:'(
Kommentit (24)
Meillä oli juhlissa vain oma perhe sekä kaksi kummia ja isoäidit (isoisät kuolleet). Kiva juhla: hyvää ruokaa, lämmin tunnelma.
Minun konfirmaatiossa ei ollut meidän perheestä kukaan muu paikalla kuin minä. Silti meni ihan hyvin, enkä kokenut erottuvani joukosta :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:19"]
Minun konfirmaatiossa ei ollut meidän perheestä kukaan muu paikalla kuin minä. Silti meni ihan hyvin, enkä kokenut erottuvani joukosta :)
[/quote]
Missä teillä kaikki sit oli?
Meillä oli vieraina täti ja 3 serkkua. Ihan ok juhlat oli!