Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua/neuvoja

Vierailija
24.03.2022 |

Hei. Poikaystäväni olisi iloissaan ostamassa minulle seksilelua. En ole toivomassa sitä enkä haluakkaan sitä. En ole koskaan saanut poikaystävältäni mitään kukkia tai mitään kivoja pikkulahjoja muutenkaan. Olen aina toivonut että hän ostaisi minulle kukkia, tai esim ne kengät mistä puhuin hetki sitten hänelle. En osaa selittää tätä oloa, mutta tunnen itseni erittäin surulliseksi Auttakaa minua:( Olen vielä nuori ja tämä suhteeni on ensimmäinen minulle että hänelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet halua seksileluja vaan jotain romanttisempaa.

Vierailija
2/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisin ylikselle. Ja pese esinahan alta sienet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sanoa piristävällesi, että sinusta olisi ihanaa saada joskus pikku lahjoja.

Vierailija
4/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan (jämäkästi mutta ystävällisesti ja rakentavasti) asioista puhuminen on aina paras keino ja se kannattaa opetella tavaksi jo nyt niin vältyt monilta sydänsuruilta myöhemmin.

Sano siis poikaystävälle suoraan, ettet halua häneltä mitään seksileluja ja että jos hän haluaa jotain lahjoja ostaa, niin kysyisi mieluummin sinulta mistä pidät.

Vierailija
5/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sanoa piristävällesi, että sinusta olisi ihanaa saada joskus pikku lahjoja.

Tuo pienen dildon🤭

Vierailija
6/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitisin asiasta hänelle kasvotusten ja nyt on taas kaikki hyvin!:)

Vierailija
7/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, mukavaa kevättä teille molemmille ap :)

t: viesti numero 4

Vierailija
8/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitisin asiasta hänelle kasvotusten ja nyt on taas kaikki hyvin!:)

Hienoa, ja jatkossakin rehellisyys ja avoimuus siitä miltä asiat tuntuu kannattaa ottaa hyväksi tavaksi.Älä luule tai tee päätöksiä toisen puolesta niin ei toisenkaan tarvitse yrittää lukea ajatuksia.Kaikkea hyvää elämäänne.

sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi