Jos syön näin, mitä mulle tapahtuu?
Aamu: kaurapuuro, hedelmä
Välipala: hedelmä
Lounas: 2 perunaa, 4 lihapullaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, 2 ruisleipää sipaisulla margariinia, lasillinen rasvatonta maitoa, mansikkakiisseli
Välipala: kahvi ja pulla
Päivällinen: kalakeitto, 2 ruisleipää sipaisulla margariinia ja viipaleet 5% juustoa, lasillinen rasvatonta maitoa
Iltapala: kupillinen teetä, 2 ruisleipää kinkkuleikkeleellä ja kurkulla, marjoja ja rahkaa
Kommentit (27)
Muutut paskomahaksi ja ripuloit pitkin seiniä.
Varmaan jossain vaiheessa edessä sydän- ja verisuonitaudit, diabetes tai ainakin insuliiniresistenssi. Ehkä myös suolisto-, iho- ja niveloireita.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:52"]
Et ainakaan taida potea juurikaan nälkää, muusta en tiedä. Minä lihoaisin :)
[/quote]
Nimenomaan nälkähän tuolla syömisellä on. Ja kuitenkin lihoo.
Jos olet laiha, lihot, jos lihava, pysyt lihavana. Miksi ihmeessä sä syöt tuota leipää noin valtavasti?
Jos liikut, todennäköisesti hoikistut. Jos et tee mitään, pysyt samoissa lukemissa painosi kanssa. Riippuu tietenkin täysin siitä, minkä kokoinen olet, millainen aineenvahdunta yms.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
Jos minä söisin noin paljon, ei taatusti olisi nälkä, mutta joo, lihoaisin tuolla ruualla.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:00"]
[/quote]
[/quote]
Jos minä söisin noin paljon, ei taatusti olisi nälkä, mutta joo, lihoaisin tuolla ruualla.
[/quote]
Nälkä ei riipu ruuan määrästä, vaan siitä, mitä se ruoka on.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nälkä ei riipu ruuan määrästä, vaan siitä, mitä se ruoka on.
[/quote]
Juuri näin.
Kuulostaa mun vanhalta ruokavaliolta..nykyään en muista enää leipää ja painoa -8kg entiseen. Ja en ollut ylipainoinen
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä sitten syöt?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:50"]
Aamu: kaurapuuro, hedelmä
Välipala: hedelmä
Lounas: 2 perunaa, 4 lihapullaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, 2 ruisleipää sipaisulla margariinia, lasillinen rasvatonta maitoa, mansikkakiisseli
Välipala: kahvi ja pulla
Päivällinen: kalakeitto, 2 ruisleipää sipaisulla margariinia ja viipaleet 5% juustoa, lasillinen rasvatonta maitoa
Iltapala: kupillinen teetä, 2 ruisleipää kinkkuleikkeleellä ja kurkulla, marjoja ja rahkaa
[/quote]
Syöt hirveästi leipää.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:52"]Et ainakaan taida potea juurikaan nälkää, muusta en tiedä. Minä lihoaisin :)
[/quote]
Lihoaisit -.- OPETELKAA VITTU JO KIRJOITTAMAA
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:58"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:52"] Et ainakaan taida potea juurikaan nälkää, muusta en tiedä. Minä lihoaisin :) [/quote] Nimenomaan nälkähän tuolla syömisellä on. Ja kuitenkin lihoo. [/quote] Jos minä söisin noin paljon, ei taatusti olisi nälkä, mutta joo, lihoaisin tuolla ruualla. [/quote] Mitä sitten syöt?
[/quote]
En ole tuo jolta kysyt, mutta oma ruokavalioni on aika saman tyyppinen kuin ap:n, mutta syön yleensä vain yhden viipaleen leipää päivässä ja pullan ehkä kerran viikossa.
Kyllä tuo ap:n ruokavalio on ihan hyvä ruumiillista työtä tekevälle tai muuten paljon liikkuvalle. Siitähän se on kiinni paljonko kuluttaa. Itse en kuluta noin paljon.
Kauheasti leipä...vähän vihanneksia.Varmaan lihot?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:54"]
[/quote]
ihan suositusten mukaisesti syön.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:54"]
[/quote]
Miten vähän vihanneksia? Eihän tuossa mainittu annoskoosta mitään? Tulkinnasta riippuen voi olla yksi tomaatin siivu ja yksi lehtisalaatin lehti tai sitten puolikas lautanen täynnä samaa tavaraa!