Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini todella kauan suihkussa

Vierailija
24.03.2022 |

Hyvä asia on se että nuori mies huolehtii hyvin hygieniastaan mutta mitalin toinen puoli on kallis vesilasku. Asumme rivitalossa jossa oma mittari.
Poika viihtyy suihkussa kuin sorsa. Komentelut kaikuvat kuuroille korville ja oveen koputtelu vaan suututtaa.
Nyt ovat hyvät neuvot kalliit..kuten vesikin, heh.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on kuollut ja makaa lattiakaivon päällä. Kohta tulvii.😳

Vierailija
22/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini maksakoon oman osuutensa vesilaskusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kivalta, jos vetää esi​nahan taakse ja laittaa paljaan ter​skan vesisuihkuun. Kallistelee vielä eri tavoin ter​skaa, niin saa joka puolelta hyvää tunnetta. Siinä menee tovi ennen kuin ruiskahtaa, mutta siis tosi hyvältä tuntuu. Voittaa käden, mutta kädellä voi vähän sitten avittaa, jos ei meinaa tulla. Huuda vaikka sille oven läpi, että käytä kättäkin niin muutkin pääsevät suihkuun joskus.

Vierailija
24/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua meilläkin. Yhtälailla se poika voi hoitaa itseään kuin tyttökin. Kuoria ja sheivata ja hiusnaamio ym.

Jos noin on niin kannattaa ottaa asia puheeksi miehen kanssa jo hyvissä ajoin ettei tule sitten yllätyksenä kun poika tulee kaapista ulos.

Vierailija
25/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tyttö voisi ounastella väkivallan kohteeksi joutumista.

Poikako ei voi joutua väkivallan kohteeksi?

Vierailija
26/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina teininä lauloin kun olin kylppärissä kädellä - ei tarvinnut vettä losottaa.

Vierailija
27/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastin teininä vartin suihkuja vaikka en tehnyt ylimääräisenä aikana mitään. Seisoin vain pidempään lämmössä.

…Niinhän me kaikki..

Vierailija
28/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä saunaa, tai edes kylpyammetta? En tiiä liittyikö jotenkin teini-ikään ja pituuskasvuun/kehitykseen, mutta mulla oli silloin usein järjettömän kylmä! Ja muutenkin fyysisesti väsynyt olo. Lämmin suihku oli ihana, siellä olisi viihtynyt vaikka kuinka..

Vierailija
29/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua meilläkin. Yhtälailla se poika voi hoitaa itseään kuin tyttökin. Kuoria ja sheivata ja hiusnaamio ym.

Jos noin on niin kannattaa ottaa asia puheeksi miehen kanssa jo hyvissä ajoin ettei tule sitten yllätyksenä kun poika tulee kaapista ulos.

Meidän perheessä on täysin selvää että itsestään pitää itää huolta. Jo naperosta asti rasvat itse laittaneet. Hiukset pitää hoitaa , hoitamattomat kamalia. Oli kumpaa sukupuolta vaan niin kaikki hoitavat itseään.

Mieskin osallistuu yhtä lailla naamioiltoihin, en usko hänen tulevan kaapista...

Vierailija
30/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä saatoin runkata ja laueta 3 kertaa suihkun aikana. Joskus panetti vaan niin paljon kun oli koko koulupäivän ollut kuumien tyttöjen ympäröimänä. Missään muualla kotona ei saanut olla rauhassa semmoosille sessioille. Mieti itse haluasitko ottaa sen riskin että oma isäsi tai äitisi kävelisi sisään huoneeseesi pätemään jotain just kun sulla on fiilikset korkeimmillaan.

Vierailija
31/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tosi typeriä vastauksia osa täällä, pahoittelut ap. Meillä 2 teinityttöä ja ongelma tuttu myös meillä. Ja todellakin näkyy vesilaskussa se lotraus. Olen sanonut, että 10 minuutissa pitää onnistua pesut vaikka onkin pitkät hiukset. Jos ei onnistu, niin extra-eurot vesilaskussa otetaan neitien tililtä. Kerran toinen teini oli oikeasti yli 40 min suihkussa ja suihku koko ajan päällä. Mies kävi katkaisemassa veden koko talosta. Loppui lotraus 😂

Vierailija
32/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus... anna teinin suihkutella ihan niin kauan kuin haluaa. Vähennä omaa sidukan litkimistäsi, sixpäkin hinnalla vettä voi kuluttaa kymmenien suihkuttelujen verran.

Omakotitalossa, jossa vesi lämpiää yösähköllä, on pakko säännöstellä, että pääsee edes joskus itsekin lämpimään suihkuun. Sama monissa rivitaloasunnoissa.

Missä yösähkö on muka nykyisin edes marginaalisesti halvempaa kuin yleissähkö?

No vanha systeemi niin lämpiää yöllä, mikä sinänsä on fiksua, koska yöllä sähköä on enemmän tarjolla. Eikä se kallinpaa nyt kuitenkaan ole.

Parjattu pörssisähkö on yöllä lähes ilmaista.

Mutta pointti onkin se, että boilerin lämpeneminen vie tunteja, kun valuttaa sieltä kaiken lämpimän veden. Oli päivä tai yö. Eli iltasuihkun jälkeen on aamulla seuraavan kerran lämmintä vettä tarjolla.

Vierailija
33/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täällä oli vastaava keskustelu johon annoin vinkin, että antaa teinille selvän aikarajan minkä.voi olla suihkussa. Ja jos se ylittyy niin teinin viikkoraha/kuukausiraha pienenee. :) Varaudu siihen, että teini saattaa valita pitkät suihkut silti vaikka käyttöraha pienenisi.

Vierailija
34/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastin teininä vartin suihkuja vaikka en tehnyt ylimääräisenä aikana mitään. Seisoin vain pidempään lämmössä.

…Niinhän me kaikki..

En ole koskaan tykännyt runkata suihkussa. Olen aina tehnyt sen sängyssä.

Vierailija
35/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinilutkathan ne vasta vittuaan viruttelevatkin :D, hiuksia muka...varmasti dildokin työntyy ihanasti anaalireikään vähän saippuoituna.

Vierailija
36/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tosi typeriä vastauksia osa täällä, pahoittelut ap. Meillä 2 teinityttöä ja ongelma tuttu myös meillä. Ja todellakin näkyy vesilaskussa se lotraus. Olen sanonut, että 10 minuutissa pitää onnistua pesut vaikka onkin pitkät hiukset. Jos ei onnistu, niin extra-eurot vesilaskussa otetaan neitien tililtä. Kerran toinen teini oli oikeasti yli 40 min suihkussa ja suihku koko ajan päällä. Mies kävi katkaisemassa veden koko talosta. Loppui lotraus 😂

Miehesi teko on ehkä ilkeintä mitä tuossa tilanteessa voi tehdä.

Vierailija
37/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus täällä oli vastaava keskustelu johon annoin vinkin, että antaa teinille selvän aikarajan minkä.voi olla suihkussa. Ja jos se ylittyy niin teinin viikkoraha/kuukausiraha pienenee. :) Varaudu siihen, että teini saattaa valita pitkät suihkut silti vaikka käyttöraha pienenisi.

Ja hankkii jonkun halvan kellon kylppäriin, että pysyy ajantaju paremmin suihkussa. :)

Vierailija
38/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille pitää takoa päähän että vesi on kallista ja jos haluaa lotrata vettä niin pitää lähteä uimahalliin tai kylpylään. 

Vierailija
39/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmhh... 😉🥵🥒

Vierailija
40/42 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 minuuttia on ihan älytön aika, mutta ei kyllä pitkien hiusten kanssa 10 min riitä. Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan