Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä Silver shampoo taittamaan luontaista punaisuutta hiuksissa?

Vierailija
24.03.2022 |

Onko suosituksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplexin on hyvä. Hävittää ainakin keltaisuuden eikä tee hiuksista harmaita ja violettejä kuten moni hopeashampoo. Itsellä ainakin toimii mutta varmasti kokeilemalla löytyy itselle sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti silver shampoo ei tee punaiselle mitään. Se taittaa keltaisuutta. Punaisen vastaväri on vihreä. Jos haluat punaisesta eroon, tarvitset siis jotain vihreää taittamaan sitä. Olen joskus laimentanut vihreää suoraväriä hoitoaineella ja sillä taittanut punaista pois.

Vierailija
4/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudge. Ja jos on ruskeat hiukset niin se blue fudge. Aika tymäkkä haju kyllä.

Vierailija
5/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetti silver shampoo ei tee punaiselle mitään. Se taittaa keltaisuutta. Punaisen vastaväri on vihreä. Jos haluat punaisesta eroon, tarvitset siis jotain vihreää taittamaan sitä. Olen joskus laimentanut vihreää suoraväriä hoitoaineella ja sillä taittanut punaista pois.

Aika hankalaa! Itse kuitenkin saisin tuloksena vihreät hiukset! Olen värityypiltäni viileä ja vaatteisiin ja ihoon sopisi paremmin viileät hiukset.

Ap

Vierailija
6/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi hiukset on vaaleat kuin ruskeat. Kampaajan mukaan 8 aste mutta on luontaisesti lämpimän väriset. Pitää kokeilla tuota fudgea.

Ap

Vierailija
7/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hankalaa! Itse kuitenkin saisin tuloksena vihreät hiukset! Olen värityypiltäni viileä ja vaatteisiin ja ihoon sopisi paremmin viileät hiukset.

Ap

No sitten pitää vaalentaa uudelleen, kunnes pohja on kellertävä. Sen jälkeen voit taittaa silverillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi