Yleensä telkkarista ei tule mitään, tänään sitten kaikki päällekäin.
Tänään klo 21:
-MTV3 Roba
-Liv Väykkärit
-Jim Arman ja viimeinen ristiretki
-Hero Minne tuuli kuljettaa
Mikä sun valinta on?
Kommentit (22)
Ainoa minkä noista voisi katsoa on tuo Arman.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:25"]Mikä v**un "väykkärit"
[/quote]
Täydelliset Väyryset?
No enpä katsoisi noista mitään... Hercule Poirot tulee kerran viikossa, se riittäköön minulle. Sitten kun alkaa Naurun tasapaino, saan toisenkin ohjelman viikkooni.
Oletko tosissasi? Ei mikään noista. Maanantaisin yhdeksältä ei ole tullut mitään katsottavaa sen jälkeen kun Salaisuuksia ja valheita loppui. Tiistaina tulee sentään Neloselta Criminal Minds, mutta sekin tallennetaan aina boksiin, jotta saadaan kelattua mainokset yli. Keskiviikoksi olen laittanut tallennuksen itselleni Friiltä leffasta Viattomuuden aika (olen nähnyt sen moneen kertaan, mutta kun se on niin liikkis), ja torstaina tulee samaan aikaan Under The Dome ja Arrow, mutta viimeksi mainittu on vain miehen heiniä, itse en siitä välitä. Kaikkiin noihin pätee sama asia: tallennetaan boksiin ja katsotaan joko päiviä myöhemmin tai sitten myöhästetysti aletaan n. 20 minuuttia myöhemmin, jotta päästään mainoksista.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:25"]
Mikä v**un "väykkärit"
[/quote]
No vitunpa väykärit hyvinkin.
(ohjelman itsensä käyttämä nimitys Suomen täydellisistä venäläisnaisista)
Roba ehdottomasti!
Muut ei edes kiinnosta, et alkaisin aikaani tuhlaa niiden katsomiseen/nauhottamiseen.
Minä katson Sherlock Holmesin subilta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:33"]
Mikä v**un "väykkärit"
[/quote]
[/quote]
Satuinpa näkemään ohjelmasta n. 20 sekkaa kanavasurffaillessani. Kuvassa näkyi väripurkilla aikaansaatu blondi, jolla oli turvotetut plösöhuulet. Summasi kivasti koko konseptin: ei jatkoon.
Onko tää Roban 2.tk uusi, ei siis aiemmin tullu telkkarista? En muista yhtään tuliko sitä vaan 1 tk.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:37"]
Mikä v**un "väykkärit"
[/quote]
[/quote]
Satuinpa näkemään ohjelmasta n. 20 sekkaa kanavasurffaillessani. Kuvassa näkyi väripurkilla aikaansaatu blondi, jolla oli turvotetut plösöhuulet. Summasi kivasti koko konseptin: ei jatkoon.
[/quote]
Jännä juttu, ettei kukaan niitä katso, mutta silti vastaavia ohjelmia tehdään ja keskusteluja ohjelmasta ja päähenkilöistä löytyy pilvin pimein...
Taidan mennä puuvajaan tekemään halkoja.
Hävyttömät ja viime viikolla tallennetut The 70's shown jaksot.
Teemalta tulee dokumentti valokuvaajasta. On tosin esitetty aiemmin, mutta minulta jäi alku näkemättä, joten katson sen nyt. Kiitos ap! Olisi saattanut mennä tuo ohi jo toistamiseen, ellen olisi nyt vilkaissut illan tv-tarjontaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:37"]
Mikä v**un "väykkärit"
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jännä juttu, ettei kukaan niitä katso, mutta silti vastaavia ohjelmia tehdään ja keskusteluja ohjelmasta ja päähenkilöistä löytyy pilvin pimein...
[/quote]
Minua et niistä keskusteluista ainakaan löydä, se 20 sekuntia oli aivan riittävästi.
Katon ekan, kaks seuraavaa tallentuu boksille.