Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime vuosina ulkomaille muuttanut vain rikkaita suomalaisia

Vierailija
07.09.2015 |

Ihan hetki sitten uutisoitiin suomen rikkaimpiin kuuluvien muuttaneen tukholmaan, ruotsiin ja osa meni Portugaliin. Ja varmaan moniin muihin maihin myös lukematon määrä. Veromenetys on hurja jo yksistään näistä muutamasta lähtijästä. Eli näinkö meillä populaation korvaantuu? Maksajat lähtevät ja toisten selkänahasta elävät saapuvat? 

Portugalissa 0% vero ja maa alkaa nousta suosta !

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä monta pieni- ja keskituloista jotka on muuttaneet ulkomaille. Itse tein Suomessa satunnaisia pätkätöitä ja mies teki tutkimusta pienellä apurahalla, nyt ulkomailla tulot on säännölliset ja isomnat mutta rikkaiksi, tai edes ylemmäksi keskiluokaksi meitä ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa.

Vierailija
2/2 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:21"]

Mä tunnen kyllä monta pieni- ja keskituloista jotka on muuttaneet ulkomaille. Itse tein Suomessa satunnaisia pätkätöitä ja mies teki tutkimusta pienellä apurahalla, nyt ulkomailla tulot on säännölliset ja isomnat mutta rikkaiksi, tai edes ylemmäksi keskiluokaksi meitä ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa.

[/quote]

Sama. Kaikki tuntemani lähteneet ovat olleet joko työttömiä tai pätkätöissä. Näin itsellänikin. Meistä ei tietenkään uutisoida, kun ei meistä saa yhtä näyttäviä otsikoita kuin Nallesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan