Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsiikö täällä kukaan sellaiststa, että jos elämässä

Vierailija
07.09.2015 |

tulee ajanjaksoja jolloin ei ole suurempia vastoinkäymisiä ja saisi olla ns. onnellinen, niin heti tulee pelko että mitähän pahaa seuraavaksi tapahtuu, että ei tavallaan uskalla hengähtää ja nauttia onnentunteista? Syyllisyys siitä että kuitenkin jotain pahaa kohta tapahtuu, en saa olla onnellinen.

Miten eroon tällaisesta ajattelusta? Mistä tällainen johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen kokoajan pessimistisesti. Tämänkin takia säästän reilusti rahaa, koska tiedän että lopulta kaikki menee päin persettä. Tulee sairaus yms. Siksi on hyvä jo varautua siihen väistämättömään pahaan. Onnellinen olen ollut varmaan viimeksi lapsena.

Vierailija
2/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min olen peruspessimisti ja tiedän että jossain kohti menee kivikkoon ja lujaa. Siksi olen onnellinen silloin kuin voin enkä murehdi pikkujuttuja ainakaan etukäteen, varautunut tietysti olen.

Mulla on kyllä mennyt ihan kivasti tämä koko vuosituhannen alku.... vanhemmat dementoituneet ja lapsi syntyi keskosena...mutta päällimmäinen tunne on silti onnellisuus ja mukava leppoisa elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hullu faktoista eroon yritä. Silloin se tulee 10x pahempana se seuraava vastoinkäyminen.

Pessimisti ei pety.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä