Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään asiaa revenneille

Vierailija
02.10.2006 |

Onko muilla jäänyt emättimen reunaan (oletan, että on justiinsa se repeytynyt kohta) tikkauksesta huolimatta arpi/arpeutuma, jonka takia emättimen aukko on epäsymmetrinen (entiseen, synnyttämättömään aikaan verrattuna)?

Minua vaivaa tämä, sillä esim. yhdyntä tekee kipeää. En tullut jälkitarkastuksessa maininneeksi asiasta, sillä oletin lääkärin huomaavan, jos paikka on ihan omituinen, eikä tämä kommentoinut asiaa mitenkään. Mutta tämä yhdyntähomma on selvinnyt vasta nyt, kun ollaan alettu harrastelemaan ylipäätään seksiä.

Harmittaa, koska synnytyksen jälkeen kätilöillä vaihtui vuoro ja minut tikkaamaan tuli aivan uudet kätilöt, joilla ei ollut hajua, millainen alakerta minulla ennen sitä jauhelihamössöä olikaan edes ollut. (No, ensimmäisen asteen repeämä oli kuitenkin..) Vaikuttiko kenties, mutta.....

Eli onko teille muille jäänyt kipuilua yhdynnän yhteyteen???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sitten gynekologilla , ei ongelmaa kostumisessa mulla-onks sulla? määräsi puuduttavaa geeliä rasvaa , ja se auttoi ja nyt en enää tarvii ko. salvaa, varmaan niinkuin venyny

Vierailija
2/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä sit tuo venytys pitäisi ottaa tehtäväksi.. ei olla ehditty paria kertaa useammin vielä, kun minua hirvittää se kipu.

Muita kommentteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis intiimi sellaisia ei mitään lihasrevähtymägeeliä, joillakin voi auttaa kylmä joillakin lämpö, voit myös ostaa emlaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan