Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin äitikavereitani, jotka eivät imetä

Vierailija
07.09.2015 |

Elämä tuntuu olevan niin helv---in paljon helpompaa kun ei imetä ollenkaan. Meillä on 5kk vauva täysimetyksellä, yrityksistä huolimatta ei ota pulloa. Ei, vaikka ois kuinka nälkä. 

Mulla on kaksi kaveria, jotka ovat valinneet etteivät imetä. Toisella 2kk vauva, toisella 4kk. Toinen käy silloin tällöin istumassa iltaa kavereiden kanssa, pystyy juomaan skumppaa ja vetämään vaikka kännit; toinen oli just viikonlopun yli tyttöjen reissulla. 

Mä en pääse koskaan mihinkään kuin muutamaksi tunniksi, enkä viitsi ottaa juuri skumppaakaan, kun kohta pitää taas olla imettämässä. 

Äää-ä. Kivaa tietysti että kavereilla on helppo vauva-aika, mutta ihan rehellisesti sanottuna: mäkin haluisin. Miksi rupesin tälle tisseilylinjalle, miksi?????

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mietin kans, et jos ei äiti ole valmis lykkäämään omia humputtelumenojaan, niin ei hyvin mee. Mielestäni n.5kk lapsen äidin paikka on kotona (ja vauvan kanssa yhdessä asioilla.. Toki omqq aikaa, lenkki/jumppa/kahvittelu tms. Myös)

Vierailija
22/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:11"]

Öh, anteeks nyt vaan, mutta mun mielestä pienten vauvojen vanhempien ei tarttis ravata baareissa ja risteilyllä..

[/quote]

Öh anteeks nyt vaan, mut onko sulla itselläs lapsia?

[/quote]

On, miten se tähän liittyy?
[/quote]
Mullakin on lapsia, ja olen raskaanakin, enkä siltikään koe että on oikein lasta kohtaan että jatkuvasti juostaan kaikenmaailman kissanristiäisissä. Vapaa-aikaa joo, joskus kupillekkin mutta on se saatana kumma jos joka viikonloppu on jonnekkin juostava...
Ymmärrän toki että mieli tekee, ääneenki sanominen on sallittua ja olempa itsekkin tämän hankalan raskauden aikana manaillut kylmän oluttuopillisen perään. Ei vaan ymmärrä miksi edes pitäisi voida rillutella samaan tapaan kuin ennen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tehtiin linjaveto yhdessä mieheni kanssa jo ennen lapsen syntymää, että ei rintaruokintaa meidän taloudessa. Tähän asti olen ollut tyytyväinen päätökseemme, yöt sujuvat helpommin kunhan vaan lykkää pullon suuhun ja jatkaa unia, rinnat pysyvät kondiksessa ja ulkona käyminenkin on helpompaa kun ei tarvitse kokoajan näytellä tissejä esim. ravintoloissa. Ei ehkä sovi kaikille, mutta meidänkohdalla toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi