Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun näen pienen / nuoren tytön

Vierailija
07.09.2015 |

jolla lyhyt poikatukka en voi välttyä ajatukselta onko hiukset leikattu väkisin vastoin tytön tahtoa sellaisiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt?

Vierailija
2/4 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain perheissä äiti haluaa olla hyvä jätkä ja ihailee kaikkea mitä on perinteisesti pidetty miesten juttuna (pelikulttuuri, motskarit ym), tyttö on voinut pienenä jo sisäistää saman ajatuksen että on siistiä olla mies ja naurettavaa nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih. Multa leikattiin pitkät kutrit vasten tahtoani kun olin 9 v :D Annoin isosiskoni (11 v silloin) ja kaverini (10 v silloin) vähän lyhentää tukkaani, semmosiksi että ne ulottuis olkapäille. Noh, loppujen lopuksi se oli niin epätasainen että aikuinen kampaaja-serkkuni joutui lyhentämään sen kunnolla ja minä itkin samalla kuin leikattiin. Se oli minulle maailmanloppu. Silloin oli kesäloma ja mittailin koko kesän viivottimella että kuinka paljon ne kerkeäis kasvaa ennen koulun alkua. Oli helvettiä :D olin siis kuullut että ne kasvaa kuukaudessa 2 cm, ja elättelin toivoa että olisivat superpitkät kun menen kouluun, mutta eihän ne olleet :D. RAUKKA MINÄ :(

Vierailija
4/4 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kampaaja ei tehnyt mitään kun läksin itkien pois hiusten leikkaus jälkeen? Olisi edes sanonut jotain äidille.