Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kiusattu koulussa ja työelämässä, kysyttävää?

Vierailija
06.09.2015 |

Voin vähän aikaa vastata. Törkeisiin kysymyksiin en vastaa.

Kommentit (8)

1/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi?

Vierailija
2/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kiusaaminen työpaikalla on?

Vierailija
4/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mielestäsi sinussa on sellaista että joudut kiusatuksi?

Vierailija
5/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ettei kerrota asioista tai oteta mukaan. Puhutaan sinun kuultesi jostain sinua koskettavasta arkaluontoisesta asiasta. Sellaista hiekkalaatikko meininkiä ja lapsellista josta fiksummat on jo päässeet yli.

ap

Vierailija
6/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:50"]

Mikä mielestäsi sinussa on sellaista että joudut kiusatuksi?

[/quote]

Hiljainen arka..nämä on ne syyt mitä itse olen miettinyt. En uskalla sanoa vastaan.

ap

Vierailija
7/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että kiusaajasi eivät ehkä ajattele kiusaavasi vaan elävät vain elämäänsä.

Olemme perheessä tai paremmikin lasten isän ja lasten  kanssa paljon puhuneet kiusaamisesta lapsen harrastuksessa, sama mitä minä ja lapsi koemme poikien keskenäisenä leikkinä, kokee lapsen isä kiusaamisena, hän on perheen ainokainen, jota on kiusattu koulussa.

Itse olen paljon miettinyt kiusaamista, menen kahvihuoneeseen ja väki hiljenee, useimmiten räväkkänä ihmisenä sanon, mitäääh, puhuitte minusta selän takana pahaa, saan aikaiseksi naurun ja väki alkaa kertoa mistä puhuivat. Jos olisin hiljaa voisin ihan hyvin oikeasti ajatella että perskules mitähän ne minusta puhuivat.

Vierailija
8/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 00:06"]

Oletko ajatellut että kiusaajasi eivät ehkä ajattele kiusaavasi vaan elävät vain elämäänsä.

Olemme perheessä tai paremmikin lasten isän ja lasten  kanssa paljon puhuneet kiusaamisesta lapsen harrastuksessa, sama mitä minä ja lapsi koemme poikien keskenäisenä leikkinä, kokee lapsen isä kiusaamisena, hän on perheen ainokainen, jota on kiusattu koulussa.

Itse olen paljon miettinyt kiusaamista, menen kahvihuoneeseen ja väki hiljenee, useimmiten räväkkänä ihmisenä sanon, mitäääh, puhuitte minusta selän takana pahaa, saan aikaiseksi naurun ja väki alkaa kertoa mistä puhuivat. Jos olisin hiljaa voisin ihan hyvin oikeasti ajatella että perskules mitähän ne minusta puhuivat.

[/quote]

Voihan se olla niin. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän