Ex ja nyx salasuhteen paljastuttua
Nyx päivittää jatkuvasti rakkauttaan somessa ja kertoo elävänsä loppuiän exäni kanssa. Teki viikon matkankin exäni kanssa, vaikka matka oli varattu mulle ja exälle. Mutta okei, mä nyt vaan lähinnä nauran heille, ei siis teinejä vaan 45v.
Ex ei vastaa puhelimeen tai tekstiviesteihin, olisi muutama käytännön asia pitänyt selvittää. Onko tuo uusi nainen niin epävarma itsestään, ettei anna exän puhua edes puhelimessa mun kanssa? Sitten nuo somen päivityksetkin menee ihan överiksi. Ihan kuin tahtoisi lyhyen tuttavuuden jälkeen korostaa itsensä johonkin tosi ylös. Jos heidän suhde nyt on satavarmalla pohjalla, niin ei kai asioiten selvittely niin hankalaa pitäisi mun kanssa olla?
Kommentit (10)
Noh, kunhan se alun persehurma tuosta laantuu, niin alkaa taas sun puhelut kiinnostaa. Mua rupes oikein huvittamaan, vaikken tilannetta tunnekaan. Sulla ihanan välinpitämätön tyyli, just niinku pitääkin. Hienoo, jos oot päässyt yli :)
Tottakai nainen on epävarma ja vahtii. Jos suhde on alkanut salassa, ei voi tietää, miten monille tahoille mies tekee päivityksiään.
Miksi te vanhemmat ihmiset aina tungette tota x-kirjainta joka paikkaan? Onnex sä et paljoo sitä käyttänyt.
Joo, mitään itkupuheluita en olisi soittamassakaan exälle, vaan ihan pari asiallista juttua, jotka jäi vaiheeseen. Ehkä mua harmittaisi enempi, jos olisi vaihtanut mut nättiin ja fiksuun naiseen. Mutta vahtiva ja hoitamaton, ikäisekseen kuivan näköinen nainen. Mestari on kyllä kehumaan exää joka käänteessä eli maailman paras mies jne.
Miehellä on vielä tunteita sulle tai johonkin muualle, siksi vahtii. Tai sitten mies ei kestä kohdata sinua syyllisyytensä takia. Tää kaikki vaan on niin inhimillistä, vaikka niin perseestä.
Ehkä vahtisin myös tuossa tilanteessa. Eihän se mukavalta tunnu, jos mies joutuu entisen naisen kanssa hoitamaan asioita ja ainakin jos huomaa miehen ikävöivän tätä. Ei se harvinaista ole sekään, etenkin jos pitkä suhde takana. Kyllä vuosiin on mahtunut paljon hyvääkin. Siksipä jälleen kerran ihmettelen, miksei erota ensin ja surra ja käsitellä entistä liittoa ensin ja vasta sitten aletaan uuteen. Se paskakuorma kun on jossain vaiheessa hoidettava kuitenkin.
Ehkä sekavin aloitus ikinä. Siis sinun nykyisesi seurustelee eksäsi kanssa ja päivittää onneaan facebookiin? Onko tää nyt joku lesbojen kolmiodraama vai onko AP oikeasti iskenyt kaksi miestä, jotka on rakastuneet toisiinsa?
Ja joo. X-kirjaimen tunkeminen joka paikkaan oli ehkä 15 vuotta sitten tosi coolia. Ei ole enää.
Miten sä näet eksän nyksän päivitykset? Poista tyypit listaltasi ja ala elää omaa elämääsi.