Ihastun usein miehiin, mutta sitten jos mies alkaa
osoittaa kiinnostusta, minua alkaa ahdistaa ja ällöttää. Olen siis parisuhteessa, mutta tykkään fantasioida toisista miehistä ilman, että haluaisin oikeasti toteuttaa mitään. Onko tällainen normaalia?
Kommentit (11)
Sama juttu, vaikka pettäisi en. Enkä usko että mies oikeasti olisi minusta kiinnostunut, vaan kertaseksin perässä ainoastaan.
Koet sisimmässäsi olevasi roska ja prosessoit sitä ikävää tunnetta testaamalla kelpaatko muille. Vaikka et siis ole roska.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:14"]
Sama juttu, vaikka pettäisi en. Enkä usko että mies oikeasti olisi minusta kiinnostunut, vaan kertaseksin perässä ainoastaan.
[/quote]
Mulla oli aina näin jo silloin kun olin vapaa. :(
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:15"]
[/quote]
[/quote]
Siis että pelkäsin noin. Siksi yleensä torjuin miehet. Koska saatuaanhan mies olisi häipynyt kuitenkin, right?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:13"]
Pelkäät läheisyyttä.
[/quote]
En pelkää läheisyyttä oman miehen kanssa. ap
Opi rakastamaan
[/quote]
Kyllä minä rakastan miestäni, siksi en häntä pettäisikään. Olen ajatellut, että fantasiat eivät ole pettämistä. ap
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]
Siis että pelkäsin noin. Siksi yleensä torjuin miehet. Koska saatuaanhan mies olisi häipynyt kuitenkin, right?
[/quote]
Näin juuri. Varsinkin kun en ole ihan laiha ja joka paikassa toitotetaan että bmi30 ihmisestä ei kukaan voi oikeasti pitää. Tai varsinkaan tykästyä.
t. 5
Itse olen saalistaja. Ja kun saan miehen sänkyyn, kiinnostus lopahtaa..