Mitä alkoholia joitte teininä?
Kommentit (47)
Vodka Limeä, Blue Curacaota, Koskenkorvaa. Harvemmin olutta, joskus siideriä ja lonkeroa. Jos ei mahdollisuuksia noihin, niin sekoituksia (mitä vanhempien kaapeista löytyi).
Vasta 18-v synttäreillä join hiukan.
Mietoa valkoviiniä kannabiksen kera.
Markiisi-viiniä. Olin sisaruskatraan nuorin ja yllätyksekseni tiukat vanhemmat lopettivat kasvatuksen minun kohdallani. Olin 15 kun kysyttiin että mitä haluan Alkosta. Ööö.. en minä tiennyt. Muistin sitten vain nähneeni nätin, punaisen pullon joskus ja pyysin sitä. Pahaa oli, mutta sitä tuli sitten säännöllisesti nautittua, kun en uskaltanut kokeilla onneani ja pyytää jotain muuta.
Kaikki sotkut mitä liruteltiin vanhempien baarikaapeista limupulloon sekaisin.. omppupomppu, väkevä vadelmaviini, kuningatar viini, minttusuklaa, light beer. Oluen kymäksi saaminen kesällä vaati myös vähän vaivaa ja mielikuvitusta, joskus laitettiin pullot sukkiin ja pakastimeen kotona, ettei kuulu kilinää ja jäädä kiinni, joskus upotettiin johonkin ojaan.
Koskenkorvaa, aina. Sitä oli kotona ehtymättömät varastot ja isän jalanjäljissä sitä sitten join. Mihinkään muuhun en koskenut, vaan visusti meni bileillat oma kossupullo taskussa ja sitä naukkaillen. Joskus överit kuten nuoruuteen kuuluu, mutta useimmiten ihan nätisti. Yhä edelleen on kossuun lämmin suhde, se kun on seurannut minua jo lapsuudesta asti. Tulee muistoja mieleen.
Sangriaa