Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä alkoholia joitte teininä?

Vierailija
24.03.2022 |

K

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MITÄÄN ja onneksi viina , vaikka miten on sananlaskun mukaan viisasten juoma En ole sitä koskaan Himonnut!Luojan kiitos

Vierailija
22/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join alkoholia ekan kerran 18 v ja siinä 19 v lopetin juomasta... ainakaan kaksin käsin. Join tuolloin ainakin leijonaa ja kossua (en voinut ostaa itse tietenkään), marabello-nimistä viiniä, mansikka- ja salmiakkiliköörejä, jonkun kerran absinttia... yökötys... krapulaa ei koskaan tullut, mutta sammuin usein/aina ja selvänä en ollut vielä seuraavanakaan päivänä. 19 v lähtien en juonut moneen vuoteen mitään, nykyään menee 1 tai 2 pulloa smirnoffia ehkä kerran vuodessa. Viineistä en tykkää enkä itse asiassa mistään yhtään väkevämmästä, niitä joisin vain tullakseni känniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Green lime, gin lemon, light beer, omppu mitänäitänytoli.

Vierailija
24/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttusuklaata ja Pöytäviinaa.

Vierailija
25/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko-lonkeroa ja Golden Cap -päärynäsiideriä enimmäkseen. Olikin hyviä juomia. 😋

Välillä myös Koskenkorva omenaa. Nyt jälkeenpäin olen ihmetellyt, että mistä sitä teininä löysi rahaa juoda tuotakin juomaa, on nimittäin melko hintavaa. En enää raski ostaa.

Vierailija
26/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorbus,Vinetto ja Gampina aivan karmean pahaa mutta kun paljon joi niin kova känni ja oksennus.

Vierailija
27/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marlin helmeilevä omenaviini on 90- luvullla kova sana.

Me juotiin tätä 70-luvulla.

Vierailija
28/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kasvoin alkoholistiperheessä ja näin jo lapsena että mitä tuhoa alkoholi voi tehdä ihmiselle. Siksi päätin jo alle 10-vuotiaana että en koskaan juo itse alkoholia enkä ole myöskään sitä koskaan juonut.

Vierailija
29/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

black cattia, pink cattia, green cattia, lapinkultaa ja karhua jotka olivat silloin halvimmat kaljamerkit ja otto lonkeroa.

Vierailija
30/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan viinaa juonu mitä ny pontikkaa janoon

Vierailija
31/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossubanaanikola

Vierailija
32/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossu-schweppes-limppari

Vierailija
33/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden Omena

Minttusuklaa

Omppu

Prinssi Eversti

Salmiakkikossu

Dry vodka (korkkiruuvissa)

Kaljaa tuli myös pantua itse paljon. Jopa kavereille maistui.

Vierailija
34/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kasvoin alkoholistiperheessä ja näin jo lapsena että mitä tuhoa alkoholi voi tehdä ihmiselle. Siksi päätin jo alle 10-vuotiaana että en koskaan juo itse alkoholia enkä ole myöskään sitä koskaan juonut.

Mulla taas oli alkoholistin lapsen a jokin hassu luulo pitkälle teini-ikään, ettei alkoholilla ollut todellisuudessa niin paljon vaikutusta vaan kyse olisi lumevaikutuksesta tai esittämisestä. 18 v riipaistessani ensimmäiset kännit olin todella yllättynyt siitä estottoman aivottomasta olotilasta, ettei se ollutkaan vain vaiettu suuri salaisuus ja selitys sekoilulle.

Vierailija
35/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä en juonut yhtään mitään alkoholipitoista juomaa. Varmaan johtui osittain siitä, että isäni joi aivan liikaa ja inhoan kännääjiä.

Nykyisin tykkään ottaa hyvän kala-aterian painikkeeksi vähän valkoviiniä, mutta todellakin kohtuullisen määrän. Noo, joskus kyllä pihvin kanssa otan lasillisen punaviiniäkin.

Vierailija
36/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen aivot ja maksa ovat kehittymisvaiheessa, joten viina on paha myrkky. Kiitos ei.

Vierailija
37/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenasiideriä, pink cattia, salmaria, ofeliaa.

Olut alkoi maistua vasta yli kaksikymppisenä ja sitä kyllä sitten juotiinkin. Nuorempana se oli "pahaa".

Vierailija
38/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöilevää omenaviiniä, Libbistä, Vinettoa. Nää nyt ekana tulee mieleen.

Vierailija
39/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeilevä omenaviini. Hyi helv minkälaista p:tä...

Vierailija
40/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden Vodkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän