Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä sijoittaa, jos joka kuukausi jää joka tapauksessa ylimääräistä?

Vierailija
24.03.2022 |

Minulla on jo sen verran rahaa tilillä, ettei tili tule koskaan miinukselle menemään. Perillisiä minulla ei ole. Miksi vaivautuisin sijoittamaan rahaa, jota on joka tapauksessa riittävästi? Minulle ei ole mitään lisäarvoa sillä, että varallisuuteni vaikka tuplaantuisi, koska rahani riittävät muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimpien sijoittajien unelma ole se, että eläisivät osinkotuloilla loppuelämänsä riippumattomina. Siksi sijoitetaan. Jotkut tietysti tavoittelee pikavoittoja voitolla myyden.

Vierailija
2/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. Olethan suojannut omaisuutesi kuitenkin inflaatiota vastaan ja valuuttajärjestelmän muuttumisen varalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko. Olethan suojannut omaisuutesi kuitenkin inflaatiota vastaan ja valuuttajärjestelmän muuttumisen varalta?

Inflaatio ei haittaa, vähennän vaikka sitten muusta kulutuksestani. Luontokin kiittää.

Vierailija
4/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suojaudutaan valuuttajärjestelmän muuttumista vastaan? Laitetaan rahat oravannahkoihin?

Vierailija
5/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suojaudutaan valuuttajärjestelmän muuttumista vastaan? Laitetaan rahat oravannahkoihin?

Historiallisesti kulta on ollut hyvä suoja.

Vierailija
6/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et sijoittamisen etuja halua tai tarvitse ni eihän siinä kai järkeä oo.

Vierailija
7/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaa voi muutenkin kuin osakkeisiin. Mulla oli reilusti ylimääristä yhdellä tilillä, ostin kaksi sijoitusasuntoa osakkeiden lisäksi. Lapset saa opiskelijakämpän ja siihen asti vuokralaiset asunnot. Miksi sitä rahaa siellä tilillä pitämään? Säästötili on eläkepäiviin ja sit on käyttötili.