Olen 21n ja tapailen 35 v miestä. Onko liikaa ikäeroa?
Ollaan eri elämänvaiheissa mutta tullaan juttuun mielettömän hyvin.
Mielipiteitänne?
Kommentit (32)
Tarkoitatko että voiko mies nähdä sussa muuta kuin tiukan pillun? :DD
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:51"]Tarkoitatko että voiko mies nähdä sussa muuta kuin tiukan pillun? :DD
[/quote]
No voiko?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:51"]Tarkoitatko että voiko mies nähdä sussa muuta kuin tiukan pillun? :DD [/quote] No voiko?
[/quote]
Voi. Ei tuon ikäinen mies enää pidä naista pelkän pillun takia.
Itse olen 35 v m, näkisin tuon ikäisen naisen juuri optimaalisena. Miehet ovat tämän ikäisenä vielä huomattavasti "leikkisämpiä" kuin vastaavan ikäiset naiset, nuoremmat naiset sopivat miehille.
No se on vähän siitä kiinni että haluatko keski-ikäistyä jo nyt nuorena?
Joillekin sopii, mutta mieti mitä elämältäsi haluat.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:00"]No se on vähän siitä kiinni että haluatko keski-ikäistyä jo nyt nuorena?
[/quote]
Ei 35 ole keski-ikäinen
Miehen ja naisen pitää olla syntynyt samana päivänä mielellään samassa sairaalassa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:02"]
Miehen ja naisen pitää olla syntynyt samana päivänä mielellään samassa sairaalassa.
[/quote]
Kenties jopa samalle äidille niin ei kaiken maailman muukalaiset ja pervot uhkaa geeniperimää!!
Voi toimia, jos mies on seksuaalisesti kiinnostunut pikkutytöistä. Parikymppiset nimittäin näyttävät ulkoisesti lapsilta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:06"]Voi toimia, jos mies on seksuaalisesti kiinnostunut pikkutytöistä. Parikymppiset nimittäin näyttävät ulkoisesti lapsilta.
[/quote]
Hohhohhh Näyttääkö 29 vuotiaatkin lapsilta?
No minä olen 24-vuotias ja mies on mua 20 vuotta vanhempi. Kuusi vuotta sitten tavattiin töissä ja siitä se sitten lähti. Mä vissiin keski-ikäydyin jo tässä iässä, niinkuin joku aikaisemmin vastasi :-D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:00"]No se on vähän siitä kiinni että haluatko keski-ikäistyä jo nyt nuorena?
[/quote]
Ei 35 ole keski-ikäinen
[/quote]
Alkaa olla.
Ne miehet jotka eivät tuossa iässä osoita aikuisuuden merkkejä, ovat oikeasti kypsymättömiä eivätkä välttämättä muutu.
Leikkisyys on vähän eri asia ja on persoonakysymys ei sukupuolikysymys.
21 vuotiaan pitäisi viettää nuoruutta vielä 10 vuotta, ja sitten alkaa vakiintua.
Mutta 45 vuotiaan( siis sen 10 v. kuluttua ) pitäisi olla elämässä jo vähän olla perheellinen yms jos yleensä aikoo.
Mutta jotkut ovat " vanhoja sieluja" jo nuoresta, sellaiselle sopii isompi ikäero.
Jos olet herkkä, naivi, iloinen, ennakkoluuloton ja ajattelet itseäsi "tyttönä", niin todennäköisesti ikäeroa on liikaa. Jos olet jo monessa liemessä keitetty ovela kettu ja nähnyt jo yhtä sun toista, niin ei välttämättä ole.
Ei ole mitään ongelmaa koska sinä olet aikuinen. Jos vain teillä jutut ja ajatusmaailmat kohtaa niin ihan hyvin voitte seurustella. Ja nro.14 tiedoksi että 30 vuotiaana ei kuulu elää emää nuoruutta,vaan mieluummin silloin olla jo vakiintunut ja lapsiatehtynä eikä vasta 45 vuotiaana..
Jaa, vaikea sanoa tuntematta ap:ta ja miestä. Kyllähän se äkkiseltään kuulostaa isohkolta ikäerolta, varsinkin kun ap on ollut vielä teini muutama vuosi sitten. Olettaa voisi, että mies haluaisi lapsiakin kenties jo 2-7 vuoden kuluessa mahdollisesti, olisiko ap jo silloin valmis?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:00"]Itse olen 35 v m, näkisin tuon ikäisen naisen juuri optimaalisena. Miehet ovat tämän ikäisenä vielä huomattavasti "leikkisämpiä" kuin vastaavan ikäiset naiset, nuoremmat naiset sopivat miehille.
[/quote]
Niin kyllähän se miehen näkökulmasta noin saattaa olla.
Itse en ole ikinä viehättynyt saati kiihottunut noin paljon itseäni vanhemmista miehistä.
Luulisin että jos olisin poikkeus, niin Suomi olisi pullollaan pareja joilla on tuo ikäero.
Tunnetko montakin ihan omassa tuttavapiirissäsi?
Itse en tunne yhtäkään, ei nyt lasketa ihan lyhyitä suhteita.
10 vuotta suuntaan tai toiseen on, mutta joku 15-20v. ei.
Jos oikeasti yleisesti toimisi, niitä myös olisi.
Ei ole liian suuri ikäero, koska rakkaus on tärkeintä!
Eioo, just sopivasti! Mäkin tahdon vanhemman miehen. Lilith (19v)
Kuolemam tuomio mie helle!!