Pojan tyttöystävällä on korona. Kuinka todennäköistä, että on pojallakin?
Oltaisiin lähdössä huomenna laskettelureissulle ja samalla mökin siivousreissulle Rukalle. Nyt aloin vain kyseenalaistamaan, että onko tässä mitään järkeä. Jos poikani on altistunut ja saanut tartunnan, niin voi se olla jo meissä muissakin. Pojan jättäminen reissulta ei siis auttaisi mitään. Toisaalta sairasta lasta en haluaisi ottaa mukaan reissuun. En ole varma kuitenkaan uskaltaisinko jättää yksin, jos nousisikin kova kuume? Minun pitäisi päästä siivoamaan mökki kesäkautta varten, kun sinne ei kukaan ole kuukausiin menossa. Lapset olisivat lähteneet mukaan laskettelemaan. Olisiko järkevämpää jättää molemmat teinit kotiin, niin että nuorempi voi katsoa isomman perään ja minä käyn siivoamassa vai ottaisinko molemmat mukaan?
Kommentit (19)
Miksi v tussa sun pitää se mökki mennä nyt siivoamaan? Luultavasti sun lapsella on korona ja se tarvii sua kotona. Menette ensi viikolla siivoamaan sen mökin?
Voiko jollain ihmisellä olla tällainen "ongelma"? Siis kolme vaihtoehtoa: menet itse siivoamaan ja jätät teinin kotiin, menet siivoamaan ja otat teinin mukaan, et mene siivoamaan. Valitse noista.
Meillä lähtis kaikki tai ei kukaan. Sairasta lasta en jättäisi yksin.
Todennäköysyys on 92,4 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko jollain ihmisellä olla tällainen "ongelma"? Siis kolme vaihtoehtoa: menet itse siivoamaan ja jätät teinin kotiin, menet siivoamaan ja otat teinin mukaan, et mene siivoamaan. Valitse noista.
Kyllä mä sen tiiän, mutta mikä noista on paras?
Noh meidän perheessä kaikki sai koronan ja kesto noin vuorokausi ja taas toisessa perheessä viidestä yksi sairastui. Että aika epätodnäk että mitään vakavaa ainakaan siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen tiiän, mutta mikä noista on paras?
No mikäköhän? Ps. Sullakin luultavasti on tartunta. Kannattaako lähteä hupireissuun?
50/50
Meillä osa on sairastunut ja osa ei vaikka on ollut altistusta.
Jää isän kanssa kotiin ja sinä menet siivoamaan (jos se muka on tärkeämpää kuin oma lapsesi)
Joopa joo....