Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ihonhoitoon!

Vierailija
06.09.2015 |

Eli, etsin uutta mattapinnan jättävää meikkivoidetta ja kasvorasvaa päiväkäyttöön. Ihoni on epäpuhdas ja öljyinen, ja monet rasvat aiheuttaa finnejä. Kertokaa omat meikkivoide ja naamarasva lempparit!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ihon kuntoon, niin syö rasvaa (ei kuitenkaan margariinia)

Vierailija
2/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:45"]Jos haluat ihon kuntoon, niin syö rasvaa (ei kuitenkaan margariinia)
[/quote] Syön ja elän kyllä niin terveellisesti kuin voin. Maitotuotteet ja viljat olen karsinut pois, syön paljon kasviksia, marjoja ja hyviä rasvoja. Toki ihonkunto on parantunut, mutta kiiltely vain pysyy :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lähes viisikymppiselle sopiva päivävoide on BM. Muut kokeilemani, esim. Lumene, Vichy jäävät jotenkin ihon pinnalle ja viimeistään iltapäivällä T-alue on kiiltävä. 

Vierailija
4/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut öljyjä kosteutukseen? Niiden ei pitäisi aiheuttaa finnejä? Mulla ainakin toimii. Esim. jojobaöljy, ruusunmarjaöljy tai argaaniöljy.

Vierailija
5/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:19"]Minulle lähes viisikymppiselle sopiva päivävoide on BM. Muut kokeilemani, esim. Lumene, Vichy jäävät jotenkin ihon pinnalle ja viimeistään iltapäivällä T-alue on kiiltävä. 

[/quote] Kiitos vinkistä :) ap

Vierailija
6/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:23"]Oletko kokeillut öljyjä kosteutukseen? Niiden ei pitäisi aiheuttaa finnejä? Mulla ainakin toimii. Esim. jojobaöljy, ruusunmarjaöljy tai argaaniöljy.
[/quote] En ole, muuten kokeilisin mutta päivävoiteissa spf on mulle must juttu. Tietenkin yötä vasten voidi kokeilla. ap

Vierailija
7/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB- Voide! Meikki-ja kosteusvoide samassa. Carnierilla hyviä rasvoittuvaan ihoon. Googlaappa!

Vierailija
8/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää suosituksia otetaan vielä vastaan :)ap

Vierailija
9/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:45"]Jos haluat ihon kuntoon, niin syö rasvaa (ei kuitenkaan margariinia) [/quote] Syön ja elän kyllä niin terveellisesti kuin voin. Maitotuotteet ja viljat olen karsinut pois, syön paljon kasviksia, marjoja ja hyviä rasvoja. Toki ihonkunto on parantunut, mutta kiiltely vain pysyy :/ ap

[/quote]Kuinka kauan olet ollut ilman maitotuotteita ja viljoja? Eikö epäpuhtaudet ole siltikään lähteneet? Jos on hormoniperäistä, niin ruokavalio ei paljoa auta. 

Vierailija
10/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkitabletit ja d-vitamiini auttavat myös iho-ongelmissa.

Vierailija
11/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:45"]Jos haluat ihon kuntoon, niin syö rasvaa (ei kuitenkaan margariinia) [/quote] Syön ja elän kyllä niin terveellisesti kuin voin. Maitotuotteet ja viljat olen karsinut pois, syön paljon kasviksia, marjoja ja hyviä rasvoja. Toki ihonkunto on parantunut, mutta kiiltely vain pysyy :/ ap

[/quote]Kuinka kauan olet ollut ilman maitotuotteita ja viljoja? Eikö epäpuhtaudet ole siltikään lähteneet? Jos on hormoniperäistä, niin ruokavalio ei paljoa auta. 
[/quote]
Saattaa myös olla, että ap:lla ei ole aknea, vaan ihon huono kunto johtuu meikkivoiteen käytöstä.

Vierailija
12/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:07"]

[/quote]
Saattaa myös olla, että ap:lla ei ole aknea, vaan ihon huono kunto johtuu meikkivoiteen käytöstä.
[/quote] Ilman viljatuotteita olen ollut noin 1,5 vuotta ja maitotuotteet karsin pois 4 kuukautta sitten. Ja ihoni on samassa kunnossa meikittä kuin meikilläkin.
Kesät olen aina meikittä, joten meikkivoiteistakaan ei vika löydy. Harmittaa vaan, jos on hormonaalisia nämä finnit. Mutta kunhan vain kiiltelyn saisin veks! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme