Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tein juicy lucy hampurilaiset mulle ja miehelle
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:39"]Mitä juustoa laitoit sisälle?
[/quote]
Jotain valion cheddaria, kun täällä tuppukylässä ei oikein muuta raastettavaa cheddaria myydä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me teemme kanssa usein ja ovat todella hyviä Minä olen laittanut hyvää cheddaria sisälle, seuraavaksi kokeilen mitä täällä toivottavasti tullaan ehdottamaan:D
Alue: Aihe vapaa
Mitä juustoa laitoit sisälle?