Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan harrastanut kolmenkimppaa?

Vierailija
24.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno harrastus. jos ajan kerran kesässä terassille kaljalle niin harrastanko silloin pöräilyä?  n43

Vierailija
2/4 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Kaveri ja kaverin vaimo. Oli suorastaan outoa miten kaikki kolme sovimme seksuaalisesti yhteen. Se oli kuin olisi soittanut täydellistä musiikkia yhdessä. Muutaman kerran harrastimme. Koronan myötä se jäi. Nainen ainakin nautti kun laukesi kymmenen kertaa illassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 25 vuotta

Vierailija
4/4 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu. Joku baarilta päättyi siihen että joku randon tyyppi kysyi että olisinko kiinnostunut panna hänen vaimonsa (odotti kotona / oli jo nukkumassa). Sovittiin että voin ensin käydä kurkkaamassa miltä näyttää. Minulla ei ollut muuta tekemistä, kävin katsomassa miltä muija näyttää ja päätin että ihan ok. Sitten vain hommiin - oli kyllä sovittu että meidän (miesten) kesken ei mitään kontaktia kun olen täysin hetero. Hauskin oli että piti käydä ennen panoa kakalla.

Mutta mulle jäi kyllä sellainen fiilis että haluan olla yksin naisen kanssa tai sitten kahden naisten kanssa. Jotain ryhmä juttuja missä mies mukana, ei mun juttu. Olen liian homophobinen kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi