Voiko koronan kotitestiin luottaa?
Altistuin koronalle 4pv sitten ja tänään ollut kurkku tosi kipeä, nuhaa ja väsyttänyt. kotitesti näytti negatiivista.
Onkohan mulla korona?
Kommentit (10)
Kannattaa käydä vielä Pcr-testissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos sellaiseen ylipäänsä pääsee nykyään.
Puolisollani oli korona ja kovia oireitakin, mutta kotitesti näytti negaa melkein viikon ajan ja sitten vasta plussaa yhden ainoan päivän ajan, minkä jälkeen taas negaa. Pcr näytti plussan paljon aikaisemmin. Eli en kauheasti luottaisin sen negaan.
Negatiiviseen ei voi valitettavasti luottaa. Vain positiiviseen voi. Kotitesti näytti neljä kertaa negatiivista ja positiivinen tuli kun kövi testauttamassa. Jep.
Tämä myös virallisen tahon mielipide. Ne on olemassa lähinnä että auttaa edes vähän jos testataan kotona. Ne positiiviset
Mulla tuli flunssassa puhdas nega, ja koronassa tuli varmaan minuutissa vahva viiva.
Itsellä kotitesti oli negatiivinen ,mutta pcr testi oli positiivinen. En kyllä kotitestiin luottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos sellaiseen ylipäänsä pääsee nykyään.
9livesin kautta pääsee ilmaiseksi joillain paikkakunnilla, jos täyttää netissä esitietolomakkeen ja odottaa, että saa mailissa päätöksen ilmaisesta testistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Pirkanmaalla ei virallisiin testeihin pääse kuin riskiryhmään kuuluvat ja hoitoalan ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli flunssassa puhdas nega, ja koronassa tuli varmaan minuutissa vahva viiva.
Mulla tuli koronassa ensin nega ja parin päivän päästä välittömästi positiivinen.
Negatiiviseen en luottaisi, jos on oireita (voi olla, ettei vielä näy kotitestissä), positiivinen on harvoin virheellinen tulos.