Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koronan kotitestiin luottaa?

Vierailija
24.03.2022 |

Altistuin koronalle 4pv sitten ja tänään ollut kurkku tosi kipeä, nuhaa ja väsyttänyt. kotitesti näytti negatiivista.
Onkohan mulla korona?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviseen en luottaisi, jos on oireita (voi olla, ettei vielä näy kotitestissä), positiivinen on harvoin virheellinen tulos.

Vierailija
2/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä vielä Pcr-testissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos sellaiseen ylipäänsä pääsee nykyään.

Vierailija
4/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani oli korona ja kovia oireitakin, mutta kotitesti näytti negaa melkein viikon ajan ja sitten vasta plussaa yhden ainoan päivän ajan, minkä jälkeen taas negaa. Pcr näytti plussan paljon aikaisemmin. Eli en kauheasti luottaisin sen negaan.

Vierailija
5/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviseen ei voi valitettavasti luottaa. Vain positiiviseen voi. Kotitesti näytti neljä kertaa negatiivista ja positiivinen tuli kun kövi testauttamassa. Jep.

Tämä myös virallisen tahon mielipide. Ne on olemassa lähinnä että auttaa edes vähän jos testataan kotona. Ne positiiviset

Vierailija
6/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli flunssassa puhdas nega, ja koronassa tuli varmaan minuutissa vahva viiva.

Vierailija
7/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kotitesti oli negatiivinen ,mutta pcr testi oli positiivinen. En kyllä kotitestiin luottaisi.

Vierailija
8/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos sellaiseen ylipäänsä pääsee nykyään.

9livesin kautta pääsee ilmaiseksi joillain paikkakunnilla, jos täyttää netissä esitietolomakkeen ja odottaa, että saa mailissa päätöksen ilmaisesta testistä.

Vierailija
9/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan Pirkanmaalla ei virallisiin testeihin pääse kuin riskiryhmään kuuluvat ja hoitoalan ihmiset.

Vierailija
10/10 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli flunssassa puhdas nega, ja koronassa tuli varmaan minuutissa vahva viiva.

Mulla tuli koronassa ensin nega ja parin päivän päästä välittömästi positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän