Onko teillä töissä mieskavereita joita näette myös vapaa-ajalla?
Vai rajoittuuko vapaa-aikana tapahtuva kanssakäyminen vain omaan sukupuoleen?
Uskaltaako miehille edes ehdottaa kaverimielessä tapaamista työpaikan ulkopuolella jos molemmat varattuja eikä kyse olisi mistään treffeistä? Vai aiheuttaako jo mustasukkaisuutta?
Kommentit (5)
Ei ole. En näe ketään työajan ulkopuolella, koskaan en ole niin hyvin keneenkään tutustunut.
On. Paras ystäväni on mies, jo 20 vuoden ajan. On minulla myös naispuolisia ystäviä, mutta hän on paras. Miehelläni ei mitään ongelmaa asian kanssa. Meillä hyvät itsetunnot ja ystävän sukupuoli ihan sivuseikka. Kysyin juuri mieheltäni ja hän hymähti; ihan tyhmä kysymys. Sama kun kysyisi onko paras kaverisi ruotsalainen, musta, homo... Hohhoijjakkaa. Teinikö aloitti?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:42"]
On. Paras ystäväni on mies, jo 20 vuoden ajan. On minulla myös naispuolisia ystäviä, mutta hän on paras. Miehelläni ei mitään ongelmaa asian kanssa. Meillä hyvät itsetunnot ja ystävän sukupuoli ihan sivuseikka. Kysyin juuri mieheltäni ja hän hymähti; ihan tyhmä kysymys. Sama kun kysyisi onko paras kaverisi ruotsalainen, musta, homo... Hohhoijjakkaa. Teinikö aloitti?
[/quote]
Lisään vielä, että on ensimmäisen lapsemme kummi ja mieheni ehdotti. He ovat hyviä ystäviä myöskin. Ja ihan paras kummi.
Joskus jotain spesiaalia...neste rallia tms. En pääsääntöisesti kaveeraa työporukan kanssa vapaa-ajalla. Olen miesvaltaisella alalla ja tällä hetkellä työpaikan ainoa nainen. Kaikilla kotona perhe ja itsellä alakoululainen eli eipä ole aikaa omaan vapaa-aikaan, hyvä että esim lapsuuden kavereita ja sukua ehtii joskus treffata.
Jos otatte puolisonnekin mukaan niin ok.