Miksi modeja ei kiinnosta siivota törkyketjuja bloggaajista?
Jotkut naurettavatkin, ketään loukkaamattomat ketjut poistuvat minuuteissa.
Sen sijaan Xeniasta ja Annasta voi olla järkyttävän pitkin, kymnenittäin sivuja, puhtaita haukkumisketjuja.
Olen huomannut, että on tiettyjä bloggaajia, keistä ketjut lähtevät saman tien (Alexa) ja tiettyjä, keitä voi haukkua vaikka viisi kuukautta ketjun lähtemättä (Anna).
Alkaa oikeasti vahvasti mietityttämään, miksi näin on. Varmaan on modella aina "vahingossa" lipsahtanut yksityishenkilöjä parjaavat ketjut ohi simmujen. Ts. mulla on kutina, että modet nauttivat itse tiettyjen bloggaajien haukkumisesta. Sanoisin kyllä muutenkin avn moderoinnin olevan aika ala-arvoista.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:10"]
No mutta eikö nyt löydy mitään valitettavaa bloggaajien ikävästä kirjoittelusta täällä. Voi voi.
[/quote]
Ooh, keskuudessamme on Xeniahullu :D
Olennainen kysymys löytyy otsikosta, harmi, ettei siihen kukaan vastaa.
Mua kiinnosti toi "xeniahullu" . Kuka tai mitä tarkoitta? Joku hillitön fani vai antifani??
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]
Olennainen kysymys löytyy otsikosta, harmi, ettei siihen kukaan vastaa.
[/quote]
Mistä me varmuudella tiedettäisiin? Laita sähköpostia Vauvan toimitukseen tai vastaavaan paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:23"]
Kieltämättä mielenkiintoinen ilmiö tämä, miten maahanmuutosta ja sen tuomista yhteiskuntamuutoksista ei saa keskustella lainkaan. Miksi näin? Mikä siinä niin pelottaa?
[/quote]
Oletko uusi täällä? Öiset rekisteröintipakot johtuvat siitä, että tänne vyörytettiin vihapuhetta, ei siitä, että aiheesta ei alunperin olisi saanut mitään puhua (vaikka kriittiset yrittävät tällaista salaliittoteoriaa hokea). Nyt kärsivät kaikki niiden muutaman spämmääjän takia.
No mutta eikö nyt löydy mitään valitettavaa bloggaajien ikävästä kirjoittelusta täällä. Voi voi.