Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi modeja ei kiinnosta siivota törkyketjuja bloggaajista?

Vierailija
06.09.2015 |

Jotkut naurettavatkin, ketään loukkaamattomat ketjut poistuvat minuuteissa.

Sen sijaan Xeniasta ja Annasta voi olla järkyttävän pitkin, kymnenittäin sivuja, puhtaita haukkumisketjuja.

Olen huomannut, että on tiettyjä bloggaajia, keistä ketjut lähtevät saman tien (Alexa) ja tiettyjä, keitä voi haukkua vaikka viisi kuukautta ketjun lähtemättä (Anna).

Alkaa oikeasti vahvasti mietityttämään, miksi näin on. Varmaan on modella aina "vahingossa" lipsahtanut yksityishenkilöjä parjaavat ketjut ohi simmujen. Ts. mulla on kutina, että modet nauttivat itse tiettyjen bloggaajien haukkumisesta. Sanoisin kyllä muutenkin avn moderoinnin olevan aika ala-arvoista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska modet ei poista mitään. Ketjuja poistuu kun niistä on tullut tietty määrä asiattomaksi ilmoittamisia. Mistä seuraa se, että me voidaan ihan itse päättää mitä aiheita me täällä halutaan katsella. Vink vink.

Vierailija
2/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:28"]

Koska modet ei poista mitään. Ketjuja poistuu kun niistä on tullut tietty määrä asiattomaksi ilmoittamisia. Mistä seuraa se, että me voidaan ihan itse päättää mitä aiheita me täällä halutaan katsella. Vink vink.

[/quote]Ei poista mitään? Höpöhöpö. Lähi-idän tilannetta pohtivat ketjut lähtevät sekunneissa. Suurin osa kuvottavaa sontaa niistä ketjuista, mutta edes asiallisesti ei saa keskustella. Esim. minä perustin ketjun jossa pohdin, mikseivöt maailman rikkaimmat maat osallistu pakolaiskriisiin. Se poistettiin.

Aika uuvuttava ajatus, että modet hoitavat hommansa niin huonosti, että vastuu on tätä palstaa selaavilla. Välillä olen ollut suorastaan järkyttynyt, minkälaista setti täällä saa päiväkausia repostella. Esim. hyvin kirjoittaneiden yksityiselämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilmottanut on Xentun pläänit-ketjun jo useasti asiattomaksi. Eli ei päde toi teoria :D Tai sit modeilla on liian kiire poistaa viidakon tähtöset-ketjuja. Tai poliittisia ketjuja. Tai viestejä poliittisista ketjuista, jotka eivät iske modeen.

Vierailija
4/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, nyt tulikin hyvä vertailu. Alexan botox-ketju perustettu tänään, Xentun plaanit-ketju joskus 26.8.

Toinen ruotii toisen kykyä äitiyteen, toinen huulitäytteitä. Arvaatteko jo, kumpi poistuu tänään?

Vierailija
5/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:52"]Ah, nyt tulikin hyvä vertailu. Alexan botox-ketju perustettu tänään, Xentun plaanit-ketju joskus 26.8.

Toinen ruotii toisen kykyä äitiyteen, toinen huulitäytteitä. Arvaatteko jo, kumpi poistuu tänään?
[/quote]tais poistua jo

Vierailija
6/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Tuolla on nyt hyvä otsikko "blogistit jeesustelee turvapaikanhakijoilla" False or true?

Vierailija
7/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:52"]Ah, nyt tulikin hyvä vertailu. Alexan botox-ketju perustettu tänään, Xentun plaanit-ketju joskus 26.8.   Toinen ruotii toisen kykyä äitiyteen, toinen huulitäytteitä. Arvaatteko jo, kumpi poistuu tänään? [/quote]tais poistua jo

[/quote]:'D on vielä. Katotaan uudestaan 20 min päästä.

Jännä, että huulitäytteet on vakavampi asia kuin syvällset analyysit Xenian huonoudesta niin äitiydessä kuin elämässä yleensäkin.

Vierailija
8/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:36"]

[/quote]Ei poista mitään? Höpöhöpö. Lähi-idän tilannetta pohtivat ketjut lähtevät sekunneissa. Suurin osa kuvottavaa sontaa niistä ketjuista, mutta edes asiallisesti ei saa keskustella. Esim. minä perustin ketjun jossa pohdin, mikseivöt maailman rikkaimmat maat osallistu pakolaiskriisiin. Se poistettiin.

Aika uuvuttava ajatus, että modet hoitavat hommansa niin huonosti, että vastuu on tätä palstaa selaavilla. Välillä olen ollut suorastaan järkyttynyt, minkälaista setti täällä saa päiväkausia repostella. Esim. hyvin kirjoittaneiden yksityiselämästä.

[/quote]

Niin, katsos kun meitä oli täällä eilen illalla aika hyvä porukka sormi liipasimella ilmoittamaan kaikki mamuspämmiketjut asiattomiksi. Todennäköisesti tämä tästä tänäänkin vilkastuu. Sellaiset viestit lähtee nopeasti, jotka ilmoitetaan nopeasti asiattomiksi. Ja me ilmoitetaan kaikki mamuaiheet, koska ollaan kyllästytty niihin, sekä asiattomiin että asiallisiin. Menkää hommalle keskustelemaan mamuista.

Vierailija
9/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:57"]

Ketä kiinnostaa? Tuolla on nyt hyvä otsikko "blogistit jeesustelee turvapaikanhakijoilla" False or true?

[/quote]

mm, what? Älä tunge tota turvapaikkasontaasi tähän ketjuun. Ja ei kiinnosta lähteä ottamaan selvää, onko totta vai ei. Btw, poliittisilla mielipiteillä en tarkoittanut mamukeskusteluja, vaan ruodin Li Anderssonin vähäistä kiinnostusta vanhuksiin. Ja vasemmistoliittoa yleensäkin. Ja kyllä, mua kiinnostaa. Tuntuu pahalta lukea sitä mielenterveysobgelmaisten horinaa ihan normaaleista ihmisistä, kuten Anna ja Alexa. Ketjut on niin raakoja, että minua hirvittöisi lukea niitä itse Xeniana. Ja ei, en ole Xenia, jos joku idari sitä tulee ehdottamaan.

Vierailija
10/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:00"]

[/quote]

Niin, katsos kun meitä oli täällä eilen illalla aika hyvä porukka sormi liipasimella ilmoittamaan kaikki mamuspämmiketjut asiattomiksi. Todennäköisesti tämä tästä tänäänkin vilkastuu. Sellaiset viestit lähtee nopeasti, jotka ilmoitetaan nopeasti asiattomiksi. Ja me ilmoitetaan kaikki mamuaiheet, koska ollaan kyllästytty niihin, sekä asiattomiin että asiallisiin. Menkää hommalle keskustelemaan mamuista.

[/quote]Voi huoh. Ei ollut eilen, vaan joku n. vuosi sitten. Ja olen itse huolissani siitä, että miljoonia pakolaisia kituu väärissä olosuhteissa. Mutta kiva, että sinä noin nokkelana tyttönä päätät, mistä saa keskustella ja mistä ei :) Hommalle en menisi, vaikka mikä olisi. Aika kova jeesussyndrooma sulla, pitää päästä suomimaan ihmisiä, jotka kannattavat sinun näkemyksiäsi.

Vierailija
11/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:00"]

[/quote]

[/quote]Voi huoh. Ei ollut eilen, vaan joku n. vuosi sitten. Ja olen itse huolissani siitä, että miljoonia pakolaisia kituu väärissä olosuhteissa. Mutta kiva, että sinä noin nokkelana tyttönä päätät, mistä saa keskustella ja mistä ei :) Hommalle en menisi, vaikka mikä olisi. Aika kova jeesussyndrooma sulla, pitää päästä suomimaan ihmisiä, jotka kannattavat sinun näkemyksiäsi.

[/quote]

Kaduttaa jo, että vastasin. Ei yhtään kiinnosta kuulla tässä ketjussa teistä mamuhulluista. Koska, rakas ihminen, sellanen olet selvästi sinäkin.

Vierailija
12/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, blogistien turvapaikanhakujeesustelu -keskustelu poistettiin, mutta ei "tappakaa Juha Sipilä" -keskustelua, vaikka ilmoitin sen asiattomaksi jo aikaa sitten. 

Vierailija
13/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:15"]

Noniin, blogistien turvapaikanhakujeesustelu -keskustelu poistettiin, mutta ei "tappakaa Juha Sipilä" -keskustelua, vaikka ilmoitin sen asiattomaksi jo aikaa sitten. 

[/quote]

Se blogiketju oli vanhempi, siinä oli enemmän ilmoituksia. Sipilä ketju lähtee varmasti pian.

Vierailija
14/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh!h Xenian ketju katosi! Eli siis se onkin mahdollista, että voin vaikuttaa avlla kukkivaan joukkokiusaamiseen! Tosi positiivista, iso peukku :)

Vierailija
15/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:15"]

[/quote]

Eikö vois saada jotain automaattisiistintää, että esim. sana tappakaa-aiheuttaisi poistamisen? Koska oikeasti, mitä järkevää tuollaisesta ketjusta voisi tulla.

Vierailija
16/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, sulla palo käämit! Tavoite saavutettu. Tää oli tässä!

Vierailija
17/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:04"]

[/quote]

mm, what? Älä tunge tota turvapaikkasontaasi tähän ketjuun. Ja ei kiinnosta lähteä ottamaan selvää, onko totta vai ei. Btw, poliittisilla mielipiteillä en tarkoittanut mamukeskusteluja, vaan ruodin Li Anderssonin vähäistä kiinnostusta vanhuksiin. Ja vasemmistoliittoa yleensäkin. Ja kyllä, mua kiinnostaa. Tuntuu pahalta lukea sitä mielenterveysobgelmaisten horinaa ihan normaaleista ihmisistä, kuten Anna ja Alexa. Ketjut on niin raakoja, että minua hirvittöisi lukea niitä itse Xeniana. Ja ei, en ole Xenia, jos joku idari sitä tulee ehdottamaan.

[/quote]kenen meistä kanssa sä kinaat? T: psykiatrian sairaanhoitaja

Vierailija
18/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä mielenkiintoinen ilmiö tämä, miten maahanmuutosta ja sen tuomista yhteiskuntamuutoksista ei saa keskustella lainkaan. Miksi näin? Mikä siinä niin pelottaa?

Vierailija
19/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:52"]

[/quote]

[/quote]

Se on psykiatrinen sairaanhoitaja. Hyvää työtä varmasti teet, kun et ammattinimikettäsi kykene kirjottamaan. Mutta heijastuihan toi sun pätevyys jo viestistäsi :)

Vierailija
20/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:52"]

[/quote]

[/quote]

Se on psykiatrinen sairaanhoitaja. Hyvää työtä varmasti teet, kun et ammattinimikettäsi kykene kirjottamaan. Mutta heijastuihan toi sun pätevyys jo viestistäsi :)

[/quote]En mä nykyään enää niin hyvää työtä tee kun aloittaessani 20v sitten, silloin oli innostusta, ja mulla on vielä vanha virkanimike "erikoissairaanhoitaja", joka vielä meillä vanhemmilla käytössä. Selvennykseksi laitoin alan, Mutta työn kautta tiedän että ihmisten kyky ymmärtää saati tulkita oikein lukemaansa on rajallinen. T: Psykiatrian sairaanhoitaja (esh).