Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olet tavannut miehesi/poikaystäväsi?

Vierailija
06.09.2015 |

Niin missä? Oon (jo) 24v enkä ole vieläkään ikinä seurustellut. Baareista ei löydä ku yhden illan juttuja. Hot or not'ia olen kokeillut,se on ihan pilipali-juttu eli sieltäkään ei löydä. Kavereillakaan (tai kavereiden poikaystävän kavereita) ei ole mulle sopivaa miestä. Vaihdoin viime vuonna "naisten salilta" yleiseen salille, mutta ei sieltäkään ole löytynyt. Kaikki muut seurustelee ja mä oon ihan yksin. :( ja kaiken kukkuraks serkun 6kk tytär on aiheuttanut mulle hirveen vauvakuumeen.. :(

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen pidemmän suhteen löysin lukiosta, toisen nettitreffipalstan kautta, kolmannen sukelluskurssin/seuran kautta. Lyhyitä juttuja olen löytänyt baareista, yliopiston bileistä ja nettitreffipalstojen kautta, mutta myös junasta, linnanmäeltä, kaupasta. Helpoiten seuraa löytää kun on itse aktiivinen ja avoin sekä aloittaa keskusteluja. Eikä siis tartte aatella että se kekustelu johtaisi mihinkään seurusteluun / olisi mitään iskemistä. Keskustelemalla oppii keskustelemaan ja oppii tuntemaan erilaisia ihmisiä ja hyväksymään ihmiset sellaisina kuin he ovat, hyvine ja huonoine puolineen.

Vierailija
42/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisten tuttujen kotibileissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivalla ♥♥

Vierailija
44/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidimme luokkalaisten kanssa yhteiset juhlat johon jokainen sai kutsua ystäviään.

Siellä tapasin mieheni :)

Vierailija
45/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 07:45"]

selvisi että se aamuinen katoaminen johtui siitä että hän oli lähtenyt hakemaan meille aamukahvia, muttei muistanut missä rapussa asuin ja ulko-ovet olivat 24/7 lukossa, eikä summereita ollut.

[/quote]

Yea right, kattonu liikaa romanttisia komedioita. :'D

Ite: teininä kännissä baarissa, kaverin kaverin kaverin pokasin. Onhan tuota yli vuosikymmen tullu kateltua since.
[/quote]

Eikös tuo ole Vain seksiä elokuvasta? Siis tuo kahvin haku juttu? :D

Vierailija
46/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:25"]

Yliopistolta, olemme molemmat akateemikkoja.

[/quote]

Hih, mutta oikeesti aika moni tapaa opiskelujen melskeissä. Minäkin 15 vuotta sitten ihan tavallisesti yliopiston ruokalassa... Akateemikkoja mekin...

[/quote] Akateemisia, ei akateemikkona. Trolleja olette!

[/quote]

Monet akateemikot ovat sarkasteja:)

[/quote] Sarkastit menee hukkaan, jos ei niitä osata käyttää. Ei siellä akateemikko-opistossa taida olla aineena?

Vierailija
47/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intistä

Vierailija
48/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:25"]

[/quote]

Kuten alapeukkujen määrästä voit päätellä, akateemisuus on kirosana palstalla, jolla suurin osa ei osaa kunnolla kirjoittaa suomea.

Vierailija
49/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:25"]

[/quote]

Hih, mutta oikeesti aika moni tapaa opiskelujen melskeissä. Minäkin 15 vuotta sitten ihan tavallisesti yliopiston ruokalassa... Akateemikkoja mekin...

[/quote]

Jos nyt ensin googlettaisitte, että mitä tarkoittaa akateemikko :D

Vierailija
50/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon baarista, mies ei tätä myönnä vaan sanoo kysyvälle että kavereiden kautta.
Totuus on se, että mieheni oli aloittamassa koulun samassa kaupungissa kuin minä ja tuli vuoden ekoihin bileisiin serkkunsa kanssa. Tämä serkku oli minun ystäväni ja olimme jo pitemmän aikaa bilettäneet yhdessä, mutta olin aina ajatellut hänen kotipaikkakunnaltaan tulevia sisäsiittoisiksi idiooteiksi. :) kuitenkin rupesin puhumaan tälle miehelleni ja ajattelin että onpa pirun komia ja mahtava jätkä, mulla ei tohon oo mitään mahiksia.

Jatkoin kuitenkin jutustelua kun halusin edes kaveria olla. N. 1,5 kk myöhemmin olin niin lopenuupunut miehiin että luovutin poikaystävän etsimisen ja rupesin järjestämään seksitreffejä erään tuttavan kanssa. Olimme sopineet tapaamisen eräisiin bileisiin joista oli tarkoitus jatkaa yhdessä. Ennen bileitä kuljimme kuitenkin etkoilla isommalla porukalla missä myös tämä nykyinen mieheni oli myös, hän kiinnitti minuun koko illan huomiota, osti juomia jne. Baarissa jäimme kahdestaan istumaan (jolloin oli kuulemma ollut todella awkward tilanne, mieheni oli ajatellut yolo) ja sanoi minulle että mitä me oikee teeskennellään. Siitä lähtien olemme yhdessä olleet. Superrakastuneena, minä ainakin.

Nyt yhdessä n.11 kk (joo tiedän, ei vielä kauaa), yhdessä asuttu 6kk ja minä olen ruvennut miettimään kihloja. Odottelen nyt kuitenkin että tuo mieskin pääsisi samalle tasolle.

Vierailija
51/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kuitenkaan kovin moni baarista ketään löydä.

Vierailija
52/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä, ei treffisaiteilta kuitenkaan. harrastusfoorumilla heitettiin läppää ja sitten tavattiin.

Vierailija
53/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikaystävä oli lapsuudenkaveri, joka otti netissä yhteyttä monen vuoden jälkeen ja päädyttiin seurustelemaan.

Toinen oli samalta paikkakunnalta kuin minä, mutta ei tunnettu. Hän otti yhteyttä netin kautta.

Kolmannen, nykyisen mieheni ja lasteni isän, kanssa tavattiin treffipalstalla.

Vierailija
54/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 7-vuotiaina. Alettiin seurustelemaan 15-vuotiaina, nyt ollaan 20-vuotiaita. Saman katon alla ollaan asuttu n. vuosi. :) <3

Vierailija
55/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni Suomi 24:ltä vuonna 2009 (jotenkin tuntuu ihan hassulta että sielä ollaan tosiaan tavattu :D)

Vierailija
56/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin poikaystävääni lukiossa (lukion tokalla). Satuttiin samalle kurssille ja tiesin hänet kaverini tutuksi. Eka kysymys jonka hänelle esitin taisi olla "haluutko karkkii?" kun istuttiin vierekkäin kurssilla :D No alettiin hengata samassa porukassa ja juttelee mesessä(kaikki muistaa mesen... iso juttu silloin). Tuli wanhojen tanssit ja niiden jatkot, jossa poikaystäväni tunnusti että tykkää musta. Tuli hiihtoloma, ekat "treffit" ja siitä lähtien ollaankin sitten seurusteltu. Tällä hetkellä ollaan molemmat 23-vuotiaita ja asutaan yhdessä :) Tuntuu että monet eroaa varsinkin tässä iässä, joten oon aika ihmeissäni että tää on sujunut näinkin hyvin.

Vierailija
57/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Asutaan yhdessä ja tässä kuussa tulee vuosi täyteen. Lisäksi 5kk kihloissa.

Vierailija
58/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstalta. Ensi treffeistä asti oltu erottamattomat, nyt niistä vuosi ja jo asutaan yhdessä.

Vierailija
59/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista. Opiskeluaikana kävin kauheasti baarissa etsimässä  miestä. Tulin taas turhalta reissulta kotiin, kun yhdellä naapurilla oli bileet ja eksyin sinne. Sieltä sitten mies tarttui mukaan :) Aviossa ja lapsia.

Vierailija
60/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en löytänyt miestäni,vaan hän löysi minut. Näki kadulla,selvitti rekkarin ja pian oltiin treffeillä. :)