Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaljalla kävijä mammat

06.09.2015 |

Onko muita ketkä tykkää kaljoitella? ;)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rumempaa näkyä kuin nainen kaljalla. 

Vierailija
2/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Onhan se aika epäeroottista. Naiset juomassa kuohuvaa tuo eliittinaisen vaikutelman. Breezer pillillä menee vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onneksi ainakaan minun elämäntehtäväni ei ole näyttää kauniilta joten aivan sama miltä näytän kun juon kaljaa. 

Ja juu, en oikeastaan muuta alkoholia juokaan kuin kaljaa. Tänään meinasin lähteä muutamalle lähikuppilaan mutta tietokone voitti.

Vierailija
4/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:53"]

[/quote]

Onneksi ainakaan minun elämäntehtäväni ei ole näyttää kauniilta joten aivan sama miltä näytän kun juon kaljaa. 

Ja juu, en oikeastaan muuta alkoholia juokaan kuin kaljaa. Tänään meinasin lähteä muutamalle lähikuppilaan mutta tietokone voitti.

[/quote]

Naiset haluaa aina olla kauniita

Vierailija
5/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:53"]

[/quote]

[/quote]

Naiset haluaa aina olla kauniita

[/quote]

Ehkä sinä mutten minä. Ei se mitään lisäarvoa elämääni tuo.

Vierailija
6/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitten pitää juoda itsensä kauniiksi ja ympäristönsä myös. Niin se kaljalla helpottaa.

Vierailija
7/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh... naisen kaljalta maistuva ja haiseva suu. Mulle on varmaan jäänyt joku trauma tuosta niiltä ajoilta kun ei vielä päässyt muualle kuin pahimpiin juottoloihin ja siellä oli juuri näitä kaljaa juovia naisia, joiden kanssa sitten piti vehdata. 

Vierailija
8/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 01:28"]

Yhh... naisen kaljalta maistuva ja haiseva suu. Mulle on varmaan jäänyt joku trauma tuosta niiltä ajoilta kun ei vielä päässyt muualle kuin pahimpiin juottoloihin ja siellä oli juuri näitä kaljaa juovia naisia, joiden kanssa sitten piti vehdata. 

[/quote]

Joo, kaljasta kyllä jää tosi pahan hajuinen hengitys vaikka noin muutoin kyllä pidän kaljan hajusta (ja mausta). Välttelen viimeiseen asti suutelemista miehenikin kanssa jos hän on juonut kaljaa. Se haju vain on tosi kamala.

Vierailija
9/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri mitään pahempaa kuin kalja. Joten en sitä juo ikinä.

Vierailija
10/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:45"]

[/quote]

[/quote]Aina sama höpinä "ei ole minun ELÄMÄNTEHTÄVÄNI/VELVOLLISUUTENI..." Onhan se nyt mukavaa jo terveydelle ja kauneudelle, ettei käyttäydy kuinka tahansa.

Vierailija
11/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakki sekaisin ja hirveä darra muutenkin pari päivää, kun kunnolla kaljoittelee. Meno on sitten sellaista suu auki sinne tänne juoksemista.

Tietenkin, jos enemmän kaljoittelee, niin meno on sellaista usvaa, ilman pahempia darroja, ennen kuin lopettaa. Ei mitenkään suositeltava kokemus täristä monta päivää.

Vierailija
12/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljottelen, jopa harrastan. Pidän oluen mausta ja "harrastan" ystävien ja duuniporukan kanssa. Onneksi nykyisin Suomessakin on valtava valikoima laadukkaita oluita.

Vierailija
13/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:45"]

[/quote]

[/quote]Aina sama höpinä "ei ole minun ELÄMÄNTEHTÄVÄNI/VELVOLLISUUTENI..." Onhan se nyt mukavaa jo terveydelle ja kauneudelle, ettei käyttäydy kuinka tahansa.
[/quote]
No tuohan on tutkimuksissa todettu, että kohtuudessamäärin alkoholi jopa edistää terveyttä. Kauneus on taas pinnallista, jolla ei ole mitään väliä.

Vierailija
14/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:45"]Ei ole mitään rumempaa näkyä kuin nainen kaljalla. 

[/quote]

Haha niinkö? Mulle just mieheni miespuoliset työkaverit (pukumiehiä isosta kansainvälisestä firmasta, kalliit autot ja harrastuksina golf ja purjehdus) ihastelivat eilen illallisella, että juotko sinä olutta! Heidän mielestään olutta juovan naisen yksinkertaisesti täytyi olla mahtava ihminen ja oikein ihmettelivät, mistä meitä löytyisi lisää :) Vastasin että humanistipiireistä, siellä osaa tytötkin juoda olutta :P

Vierailija
15/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 00:45"]Ei ole mitään rumempaa näkyä kuin nainen kaljalla. 

[/quote]

Haha niinkö? Mulle just mieheni miespuoliset työkaverit (pukumiehiä isosta kansainvälisestä firmasta, kalliit autot ja harrastuksina golf ja purjehdus) ihastelivat eilen illallisella, että juotko sinä olutta! Heidän mielestään olutta juovan naisen yksinkertaisesti täytyi olla mahtava ihminen ja oikein ihmettelivät, mistä meitä löytyisi lisää :) Vastasin että humanistipiireistä, siellä osaa tytötkin juoda olutta :P
[/quote]

Ja minäkin toki nautin kovasti myös esim. laadukkaasta punaviinistä, mutta lonkeroon ja sokerisiidereihin en koske ollenkaan, yök. Olut on ruoka- ja saunajuomana voittamaton, kun valitsee tilanteeseen sopivan oluen. Siidereistä joskus voin maistella laadukkaita englantilaisia, oikein kuivia omenasiidereitä. Valkoviinejä juon yleensä vain kalan kanssa.

Vierailija
16/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen juomaa yleensä.

Vierailija
17/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:39"]Ei ole naisen juomaa yleensä.
[/quote]

Höpö höpö. Melkein kaikki mun kaverinaiset juo kaljaa. Sisältää vähemmän kaloreita kuin siiderit yms., on parempaa ja tulee halvemmaksi.

Vierailija
18/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla pubipirkko jos tykkää oluesta. Pidän enmmän oluen kuin viinin mausta ja onneksi niitä on nykyisin hyvin saatavilla, siis laadukkaita ja hyviä. Muutakin kun lapinkultaa tai kohvia, jotka ei oikein miltään maistu.

Vierailija
19/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suoraan sanottuna voi ymmärtää, kuka juo noita Suomessa paljon myytäviä sokerilitkusiidereitä, tyylin Fizzit ja Upciderit jne. Aivan jäätävää kuraa! Ja sokereita älytön määrä. Tai sitten niitä makulonkeroita alkaen karpalosta. Oksu tulee pelkästä hajusta! Jos haluan alkoholia joskus nauttia, ostan IPA-oluen tai vaikkapa australialaista hyvää punaviiniä.

Vierailija
20/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderit ja lonkerot jää kaupan hyllylle. Viinit ja liköörit jää Alkon hyllylle.

Jos jotain juon niin se on kaljaa tai rehtiä viinaa. Enkä ole huppareihin ja collareihin pukeutuva luolanainen vaan vaatevalikoimassa on kattava kokoelma jakkuja, mekkoja ja kauniita hihattomia.

Pelkät keski-ikäiset pubiruusut eivät juo olutta räkälässä