Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdä 40 000€ ilman töitä?

Vierailija
24.03.2022 |

Kellään ideoita? Olen elämäntapa työtön ja löysin unelmieni kodin tuohon hintaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa joltain hyväuskoiselta ja lupaa maksaa takaisin satasen kuussa työmarkkinatuesta.

Vierailija
2/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhimmalla ammatilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elämäntapamuutos.

Vierailija
4/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan elämäntapa asunnonlöytäjänä

Vierailija
5/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset tuon rahamäärän?

Vierailija
6/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tästä olla muutenkin kovaa vauhtia tekemässä ihan normaalia ja hyväksyttävää ammattia? Eikä tartte olla edes ammatti, vaan voi myös keikkailla ja saa silti nopsaan rahat.

Vierailija
7/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla. Joskus luin jutun, että joku oli oikeasti saanut itselleen talon näin. Hän aloitti jostain ihan pienestä - olikohan kuulakärkikynästä - ja vaihtoi sen johonkin arvokkaampaan tavaraan, sitten saamansa tavaran taas arvokkaampaan, ja niin edelleen.

Siis jos sinulla on vaikka kerä sukkalankaa, niin minä voisin ottaa sen, koska tarvitsen sitä, ja antaa sinulle vaihdossa jotain, mitä en itse tarvitse, kuten keinutuolin. Ja joku taas haluaisi keinutuolin, ja antaisi sinulle jotain mitä ei itse tarvitse. Työtähän tämäkin vaatii, ja tavaroiden kuljettelua, mutta raha ei siirry mihinkään suuntaan.

Vierailija
8/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu  puiston penkille  ja avaa suu kohti taivasta. Ehkä sieltä tipahtaa

Vierailija
9/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla. Joskus luin jutun, että joku oli oikeasti saanut itselleen talon näin. Hän aloitti jostain ihan pienestä - olikohan kuulakärkikynästä - ja vaihtoi sen johonkin arvokkaampaan tavaraan, sitten saamansa tavaran taas arvokkaampaan, ja niin edelleen.

Siis jos sinulla on vaikka kerä sukkalankaa, niin minä voisin ottaa sen, koska tarvitsen sitä, ja antaa sinulle vaihdossa jotain, mitä en itse tarvitse, kuten keinutuolin. Ja joku taas haluaisi keinutuolin, ja antaisi sinulle jotain mitä ei itse tarvitse. Työtähän tämäkin vaatii, ja tavaroiden kuljettelua, mutta raha ei siirry mihinkään suuntaan.

Taitaa olla niitä käsikirjoitettuja tv-formaatteja, jotka eivät toimi todellisuudessa kuin ehkä älyttömän hyvällä tuurilla. Töitä tuossakin saa tehdä etsiessään höynäytettäviä hulluja.

Vierailija
10/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The secret ingredient is crime.

Vierailija
11/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gämblää. Tsäänssi se on huonokin tsäänssi.

Vierailija
12/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä käy töistä ja vielä enemmän.

Vierailija
13/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taisi olla klemmari, joka pikkuhiljaa vaihtui matkailuautoon ja siitä sitten taloon. Mielestäni nainen oli saanut inspiraation jonkun toisen vastaavasta projektista.

Vierailija
14/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taisi olla klemmari, joka pikkuhiljaa vaihtui matkailuautoon ja siitä sitten taloon. Mielestäni nainen oli saanut inspiraation jonkun toisen vastaavasta projektista.

Yritäppä käytännössä. Jo se klemmarin vaihtaminen kuulakärkikynään on iso projekti.

Vierailija
15/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyötön exäni sai ostettua 70 ke hintaisen talon höynäyttämällä hyväuskoisen sukulaisen asettamaan omaisuuttaan lainan vakuudeksi. Nykyään tuo ei taida onnistua, koska työttömille ei myönnetä asuntolainaa.

Vierailija
16/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvalompsalla tai jos olet nuorimies, niin ryppyreiällä.

Vierailija
17/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikavippi. Saa jopa 50000€. Mä otin, enkä ostanut taloa..... Enpä käytännössä kyllä ostanut juuri mitään....

Vierailija
18/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushuijauksella

Vierailija
19/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa äidiltä

Vierailija
20/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pikavippi. Saa jopa 50000€. Mä otin, enkä ostanut taloa..... Enpä käytännössä kyllä ostanut juuri mitään....

Työttömälle ei myönnetä vakuudetonta kulutusluottoa.