Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, tulin jätetyksi

Vierailija
05.09.2015 |

viikko sitten ja samalla sain tietää miehen pitäneen toista naista kuvioissa jo puolisen vuotta. Meillä oli yhteisiä vuosia takana viisi. Mies lopetti suhteen tekstiviestillä ja ilmoitti, ettei meillä ole enää juteltavaa. Tuli tunne, että minäkö olen syyllinen johonkin. Olin kaksi päivää työkyvytön ja ystäväni kertoivat facebookissa olleen parisuhdepäivityksen heiltä. Eli mut viskattiin kuin likainen vaate syrjään ja sitten olikin päivitys verkossa.

Itse en pysty edes facebookissa käymään, mutta aina joku raportoi heidän onnestaan. Miksi ihmiset haluavat vielä kiusata, olen aivan rikki.

Yhteiset kaverimme ovat tuon miehen kanssa jutelleet, että meidän kahden pitäisi selvittää asiamme puhumalla. Oikeasti, pitäisikö minun kyetä juttelemaan ihmisen kanssa, joka on niin huonosti kohdellut? Luotin häneen täysin ja olin valmistautunut elämään loppuelämän hänen vierellään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään puhumista ole. Estä ne facessa ettei häiritse, ja mieti, että ajoissa näin millainen tuo tyyppi on.

Vierailija
2/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo facebook ja muut somejutut kyllä paholaisen keksintö. Onneks mulla ei ole moisia ongelmia ,kun en niissä ole. Vaikka nuori olenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla :( Tuskin puhua enää kannattaa jos noin toimii.

Vierailija
4/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on aivan perseestä, mutta ei auta, kun lähteä toipumaan. Usko tai älä, niin vuoden päästä jo elämä taas hymyilee. Surutyö on nyt alussa. Pidä itsestäsi huolta; syö terveellisesti, pura suru ja kiukku liikuntaan. Ulkoile raikkaassa säässä. Hanki uusi harrastus. Kaikki pitää alkuun tehdä hampaat irvessä ja kyynel silmässä, mutta siitä se lähtee. Sitten kun katkeruus alkaa hälvetä, niin kuoriutuu hyvässä kunnossa oleva, viisaampi ihminen - kenties valmiina uuteen, parempaan suhteeseen. Poista eksä Facebookista nyksineen. Älä jää kyttäämään hänen elämäänsä - paneudu omaasi. Tsemppiä! 

Vierailija
5/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.Mitäpä puhuminen auttaa, olisi puhunut silloin, kun alkaa kyllästyttää. Lisäksi aluksi valehteli, että tapaillut naista vain jonkun viikon ja sitten se muuttui puoleksi vuodeksi. Eli paras olisi jättää juttelut väliin, tätä olen miettinyt. Ajatelkaa, tuo mies aina vakuutteli olevansa rehellinen. Entä hänen ostamat lahjat minulle? Koruja, vaatteita? Pitääkö palauttaa?

Vierailija
6/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:27"]

On tuo facebook ja muut somejutut kyllä paholaisen keksintö. Onneks mulla ei ole moisia ongelmia ,kun en niissä ole. Vaikka nuori olenkin

[/quote]

Totta, enkä itsekään ole somessa, mutta kun kaverit on niin tällaisiin raportteihin on varauduttava.

Vierailija
7/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kohdata ihminen, joka on toiminut pahimmalla mahdollisella tavalla?

Vierailija
8/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! En voi edes kuvitella, miten pahalta sinusta tuntuu. Olen itsekin tullut jätetyksi aikoinaan, mutta en todella rakastanut tuota ihmistä, joten en tiedä miltä tuntuu tulla jätetyksi sellaisen ihmisen toimesta jota rakastaa. Toivottavasti saat täältä vertaistukea, ja muista että on ihan tutkittu juttu, että murheiden kirjoittaminen on paljon tervehdyttävämpää kuin niiden pään sisällä vatvominen. Kirjoita kaikkein pahimmat tunteesi ja ajatuksesi vaikka paperille ja lue se ääneen ja itke ja rutista sitten se roskikseen. Auttaa oikeasti enemmän kuin vain itkeminen ja ajatusten pyörittely.

Vierailija
9/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään palauta lahjoja.pidä.oota 5 vuotta ja päätä käytätkö vai myytkö

Vierailija
10/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:27"]

[/quote]

No ei se ole paholaisen keksintö. Ainoia paholainen on tuo mies joka näytti todellisen luonteensa. 

Vierailija
11/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyppihän voi odottaa sun vellovan itsesäälissä ja kaipaavan keskustelua ja tavaroitten palauttamista. Anna olla. Ei somea, ei keskusteluja, heitä arvottomat tavarat roskiin ja korut ota käyttöön jonkinajan kuluttua.

Vierailija
12/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin jossain oli tilasto, missä pettämisestä alkaneet suhteet päättyvät erittäin suurella todennäköisyydellä (muistaakseni oli jopa jotain 90-95 prosentin luokkaa) muutamien vuosien sisällä. Pettäjän kanssa lähtenyt saa itselleen pettäjän.
Älä ainakaan ala syömään suruusi, vaan piristä itseäsi satsaamalla ulkonäköösi entistä enemmän. Se auttaa itsetunnon nostamisessa tuollaisen kohtelun jälkeen. Tee kaikkea kivaa, mitä et ehtinyt tai voinut aiemmin suhteessa ollessasi tehdä. Yritä pakottaa itsesi ajattelemaan jotain muuta aina, kun tuo tyyppi tulee mieleen. Kyllä sä selviät ja hyvin selviätkin tuosta.  Tsemppiä kovasti ap!

13/20 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:33"]

Kiitos vastauksista.Mitäpä puhuminen auttaa, olisi puhunut silloin, kun alkaa kyllästyttää. Lisäksi aluksi valehteli, että tapaillut naista vain jonkun viikon ja sitten se muuttui puoleksi vuodeksi. Eli paras olisi jättää juttelut väliin, tätä olen miettinyt. Ajatelkaa, tuo mies aina vakuutteli olevansa rehellinen. Entä hänen ostamat lahjat minulle? Koruja, vaatteita? Pitääkö palauttaa?

[/quote]

jos et siedä niitä tavaroita niin pyydä että kaverisi realisoisi ne ja saat rahat 

Vierailija
14/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puhumista tuossa on? Ex puolustelisi omia näkökantojaan ja oikeutusta teolleen. Pahimmillaan syyttäisi huonosta suhteesta ja tuhlatuista vuosista. Lähtiessä kehuisi, kuinka hyvä ja hieno ihminen olet. En haluaisi nähdä miehen silmissä sitä onnea ja hehkua, joka oli tavatessamme ja joka on nyt omistettu toiselle naiselle.

Itseä on suojeltava ja torpattava kaikki somet ja tapaamiset paskaläjän kanssa. Lopultakin arvoton ihminen, jolle naiset ovat vain käyttötavaraa.

Vierailija
15/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kakkosnainen sai parhaan mahdollisen miehen itselleen.

Vierailija
16/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota ne facessa ja poista kaikki somekontaktit ja puhelinnumerot. Ota rauhallisesti.

Vierailija
17/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään puhumista. Laita tavarat jätesäkeissä pihalle, ja laita tekstari että voi hakea ja ei kiinnosta keskustella. Jos sillä on avain, vaadi että palauttaa sen, tai vaihdata lukot. Piilota somessa ja poista kontaktit.

Sano yhteisille ystäville, että jos ovat sunkin ystäviä, ei mene tässä miehenketkun puolelle eikä keskustele teistä selän takana.

Vierailija
18/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:12"]

Ei oo mitään puhumista. Laita tavarat jätesäkeissä pihalle, ja laita tekstari että voi hakea ja ei kiinnosta keskustella. Jos sillä on avain, vaadi että palauttaa sen, tai vaihdata lukot. Piilota somessa ja poista kontaktit. Sano yhteisille ystäville, että jos ovat sunkin ystäviä, ei mene tässä miehenketkun puolelle eikä keskustele teistä selän takana.

[/quote

Juuri näin. Miksi tuhlata enää hetkekäkään elämästään alhaiselle paskalle. Tuollaiselta mieheltä puuttuu omatunto ja empatiataidot.

Vierailija
19/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sama, jos pitäisi kohdata raiskaaja tai lapsentappaja. Ei missään nimessä mitään kohtaamisia.

Vierailija
20/20 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen kanssa voisi puhua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme