Heterosuhteessa olevat bi-seksuaalit! Mietittekö...
...koskaan, millaista olisi sittenkin olla yhdessä oman sukupuolensa edustajan (tai transhenkilön/sukupuolettoman/muun) kanssa?
Mä aina joskus mietin, että olispa mulla sittenkin siisti kaupunkiasunto ja sievä tyttöystävä. Oon nukkumalähiössä asuva perheenäiti...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:43"]samaa tullut mietittyä... [/quote] Ehkä sinä olet vain miettinyt, mutta bisset on ylivoimaisia pettäjiä, paitsi että voivat pettää kumman sukupuolen kanssa tahansa, niin varmasti sen tekevät. Ajan kysymys ainoastaan. Sinkkuna ollessa miehenä vältin varattuja naisia, niistä tuli jälkeen päin fyysistä kanssakäymistä. Tyhmä kun olin niin luulin että ovat suvaitsevaisia nämä vähemmistöt. Juttelin ja kaulailin yhden bisse tytön kanssa en enempää työkaverit kertoi että ambulanssi oli hälyytetty naisen kotiin kaksi suurta pistohaavaa, eloon jäi. Oli kuulemma johonkin veitsitelineeseen kaatunut. Poliisikin uskoi tämän kun ei ollut yhtään miestä lähelläkään.
[/quote]
Kannattaisko ottaa vähän vähemmän?
Oma kokemukseni bi-seksuaaleista on se, että suurin osa on mieluummin saman sukupuolen edustajan kanssa. Useimmille bi-seksuaaleille kyllä tuntuu kelpaavan hauskanpitoon vastakkainen sukupuolikin, mutta ovat siitä huolimatta enemmän omiin päin.
Joopajoo, missään ei ole todettu biseksuaalien pettävän enempää kuin heteroidenkaan.
Olen miettinyt asioita ja elämääni monelta kantilta, bi kun olen. Uskon että minulle sopii ainoastaan seksiystävyyssuhde naisen kanssa, mutta miehen kanssa minun on todistetusti täydellisen mahdollista elää muutenkin saman katon alla kokoaikaisesti. Minulle kumppanissa tietty vakaa vahvuus, looginen älyllinen ajattelutapa ja kumppanin tietty pienehkö "johtajuus" suhteessa minuun, dynamiikkajutut yms. on todella tärkeää, joten kovin helposti en uskoisi sitä naisesta löytävän juuri sopivalla tavalla itselleni, vaikka muuhun hyvään se voikin riittää. Tai onhan sellaisiakin naisia olemassa, nähdäkseni varattuja kaikki. Älkää käsittäkö väärin, en vähättele naisia ja arvostan ja ihailen moniakin ja monenlaisia naisia ja nainenhan olen itsekin! mutta jos nyt puhutaan saman katon alla asumisesta ja miten se sujuu.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:43"]samaa tullut mietittyä... [/quote] Ehkä sinä olet vain miettinyt, mutta bisset on ylivoimaisia pettäjiä, paitsi että voivat pettää kumman sukupuolen kanssa tahansa, niin varmasti sen tekevät. Ajan kysymys ainoastaan. Sinkkuna ollessa miehenä vältin varattuja naisia, niistä tuli jälkeen päin fyysistä kanssakäymistä. Tyhmä kun olin niin luulin että ovat suvaitsevaisia nämä vähemmistöt. Juttelin ja kaulailin yhden bisse tytön kanssa en enempää työkaverit kertoi että ambulanssi oli hälyytetty naisen kotiin kaksi suurta pistohaavaa, eloon jäi. Oli kuulemma johonkin veitsitelineeseen kaatunut. Poliisikin uskoi tämän kun ei ollut yhtään miestä lähelläkään.
[/quote]Omg, oon ollut kahdeksan vuotta nykyisen puolisoni kanssa, mutta tiiänpä nyt että tämä joskus loppuu... - ap
[/quote]
Siksi miehet ja naiset ei voi olla kavereita kun kaikki panee jos on tsäänssit. Bisset panevat aina ja kaikkia. Koko ajan.
Kuulostaa niin tylsältä mut ihmiseen ihastutaan/rakastutaan, ei sukupuoleen:) oon aina ollut heterosuhteissa mutta en kyl halua itseäni mihinkään lokeroida. Ehkä en ole vain tavannut tarpeeksi mielenkiintoista, eri sukupuolta olevaa ihmistä.
[/quote]Omg, oon ollut kahdeksan vuotta nykyisen puolisoni kanssa, mutta tiiänpä nyt että tämä joskus loppuu... - ap