Hyvä ja kansainvälinen chat/treffisivusto? ( suosittele )
Minulla on mennyt täysin maku ja kiinnostus Suomi miehiin, joten tietääkö joku kansainvälistä tai vain ihan skandinaavista treffisivustoa, jossa voi chattailla?
.
Onko teillä kokemusta ja löytyikö sieltä miestä?
Kommentit (10)
määki haluaisin tietää.... etsinyt hyvää sivustoo
OKcupid taitaa olla yhä se suosituin.
Jos oot Facessa, niin siellä on sovellus nimeltä Taggalicious. Vähän Tinderin tyyppinen juttu, voit valita mistä maasta haluat etsiä seuraa.
OKCupid ehdottomasti paras, sinne kipin kapin! Itse löysin sieltä aivan ihanan ja kunnollisen miehen viime vuonna. Ollaan siis edelleen onnellisesti yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:21"]
OKCupid ehdottomasti paras, sinne kipin kapin! Itse löysin sieltä aivan ihanan ja kunnollisen miehen viime vuonna. Ollaan siis edelleen onnellisesti yhdessä.
[/quote]
Ja lisäyksenä tähän vielä, että mies ei ole suomalainen, vaikka asuukin tuossa kivenheiton päässä.
Ääh, pitäisikö minunkin taas kokeilla? Turhaudun kyllä alta aikayksikön noilla sivustoilla, eikä ikinä ole mitään suhdetta tullut. Olen kokeillut mainittua OkCupidia sekä Plenty of Fishiä sekä yhtä kolmatta, joka ei ole niinkään kansainvälinen. Nuo kaksi oli sinänsä ihan ok. Pofissa oli kyllä jotain ärsyttäviä ominaisuuksia muistaakseni. Mutta juu, onnea etsintään!
ei toimi tuo OKCUPID..ainakaan mobiililla... t. Titte
Ps. Etsin siis parisuhdetta. AP.