Minkä kokoisissa pakkauksissa ostat lihat, kalat, kanat
Kun haluat mahdollisimman halvan kilohinnan?
Kommentit (9)
Yleensä siinnä missä on halvin kilohinta. Jos se on kilon paketti niin sen ja jos 300 g paketti niin pari kolme sellaista.
Noista en syö kuin kalaa, sekin yl pakastesei 400g pkt. Tonnikalasäilykkeitä kun on tarj. Lohi tai kirjolohi 1/4 tai 1/2 kalaa. Pakastinta ei ole joten se rajoittaa määrän tehokkaasti.
Kasvissyöjä syö sitten vissiin myös kanaa, kun se ei ole näköjään lihaa?
Onpa outo kysymys. Kun haluan mahdollisimman halvan kilohinnan, ostan sen tuotteen, jossa on se halvin kilohinta. Silloin valinta tehdään kilohinnan, ei pakkauskoon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo kysymys. Kun haluan mahdollisimman halvan kilohinnan, ostan sen tuotteen, jossa on se halvin kilohinta. Silloin valinta tehdään kilohinnan, ei pakkauskoon mukaan.
Samaa ihmettelen. Vai eikö ap tunne numeroita eikä siis osaa katsoa hyllynreunasta kilohintaa?
En ole ostanut lihaa kaupasta enää vuosiin. Lihan saan metsästämällä ja siitä että omistan maita joilla metsästetään.
No siinä mikä on halvin, kyllä ne kuluvat vaikka yksin asunkin.