Vaimo ei nuole persettä!
Olen yrittänyt saada hänet myötämieliseksi tälle ajatukselle. Nuolen säännöllisesti hänen peppua, mutta vastavuoroisuutta odottaessani, hän sanoo ettei hän pidä ajatuksesta. Olen kuitenkin yrittänyt peseytyä kunnolla ja käyttänyt hajusteita. Mikä neuvoksi?
Kommentit (19)
Nuolija nainen kirjoitti:
Isomunaisen (yli 20cm) miehen persettä nuolen itse mielelläni.
Asko, sä nuolisit ihan mitä tahansa, jos vain saisit. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nuolija nainen kirjoitti:
Asko, sä nuolisit ihan mitä tahansa, jos vain saisit. 😂
Askoa varten minun ei tarvitse peseytyä.
Ensitapaamisissa kannattaa otta aihe käsittelyyn. Ei tarvitse sitten tuhlata ruutia variksiin, jos ei suostu.
Jos tää on sulle ihan ehdottoman tärkeää niin kerro se hänelle ja kato mitä tapahtuu. Jos et voi elää ilman niin sitte tarvii tehdä ratkaisuja.
En mäkään halunnut nuolla naimisissa ollessani mutta nyt kyllä uudessa suhteessa harva se kerta..
En kyllä ymmärrä miks pitäis nuolla jonkun persettä? Pillun nuoleminen on toki ihan ok ja suotavaa!
Laiskoja nuo naiset. Ahkeria valittamaan tosin.
Painu nyt vit tuun trollaamasta täältä
Ei ole naisen tehtävä nuolla miehen karvaista persettä.
Perseen nuoleminen kuuluu työkulttuuriin eikä seksiin!
Menisi kyllä vaihtoon tuollainen....
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisen tehtävä nuolla miehen karvaista persettä.
Olen täysin eri mieltä. Perseennuolenta on kaikkien tehtävä. Se on oikeaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miks pitäis nuolla jonkun persettä? Pillun nuoleminen on toki ihan ok ja suotavaa!
Mieluummin kuivaa persaukkoa nuolee kuin yököttävää limasta pilsaa.
No ole onnellinen, että saat nuolla edes vaimosi peppua. Suurin osa naisista ei halua sitäkään.
Sun vaimo nuolee mun peppua, mutta ei sun.
Onhan se perse herkkää aluetta, mutta löytyyhän sen hyväilemiseen muitakin konsteja!Liukas sormi toimii jopa paremmin kuin kieli!!