Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustakuminaöljy ihon hoidossa

nyymiäiti
23.03.2022 |

Minkälaisia kokemuksia muilla on mustakumina öljyn käytöstä ihon suhteen? Itse aloitin käyttämään sitä 1-2 ruokalusikallista päivässä, kun altistuin koronalle (olin aiemmin törmännyt useissa lähteissä siihen, että tuo on toimiva lääke lieventämään koronainfektiotakin). Korona ei koskaan tarttunut, mutta huomasin, että ihoni muuttui huomattavasti parempivointiseksi.

Normaalisti hieman harmahtava sävy ja kuiva pinta vaihtui elinvoimaisempaan sävyyn ja iho tuntuu ja näyttää siltä, kuin se olisi juuri rasvattu. Enkä siis levittänyt öljyä iholle vaan nautin sitä suoraan lusikasta syötynä ja välillä salaatinkastikkeena. Kovasti tuota mainostetaan ihon hyvinvointiakin parantavana tuotteena, mutta näin selvää vaikutusta en olisi uskonut näkeväni. Siksi kyselenkin, onko muilla vastaavia havaintoja vai olenko vain kuvitellut koko asia?

Tuo öljy on monesta paikkaa loppu, mutta täältä onnistuin sitä vielä löytämään: https://mielistore.fi/products/puhdas-mustakuminaoljy-250ml?_pos=2&_sid…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voin samaistua! Olen itsekin huomannut että ihoni on alkanut suorastaan säteilemään kun aloin syödä tätä mustakuminaöljyä. Olokin on jotenkin pirteämpi. Tämä on tärkeää näin 35-vuotiaalle äidille, joka kuitenkin ajoittain kaipaa myös sitä, että mieheni huomaa kuinka hyvältä ja nuorekkaalta näytän ;) ja hän kehui varmaan noin viikko sen jälkeen kun aloin tätä syömään. Olen hamstrannut muutaman pullon talteen nyt kun saatavuus on jatkvuasti ollut huonoa kaikissa verkkokaupoissa ettei tämä glow vaan lopu. 

Vierailija
2/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin erään Terveyskaupan mainoksesta tuosta öljystä.  Luin sen pariin kertaan, eikä siinä mainittu kertaakaan, että öljyä voidaan käyttää ravintolisän tapaan myös sisäisesti nautittuna.  Koko mainos on vain ja ainoastaan iholle sitä/tätä tekevä tuote.  Tuo Mielistore.fi linkki selvensi nyt tuotteen käyttölaajuuden.  Kiitos sulle ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöt taasa sekoilemassa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän