Muita jotka koko ajan kipeinä?
Marraskuusta 2-3 viikon välein, välillä ei viikkoakaan…
Kommentit (9)
Ilmeisesti piikit otettu, itse en ole ollut kipeänä kolmeen vuoteen, ja en ottanut piikkiä.
Vuosikausia olen ollut jollakin tavalla kipeä joka päivä.
En ole sairastanut mitään yli kahteen vuoteen. Kolme rokotusta ja päivittäin D-vitamiinia 100 mikrogrammaa
Joo, kolmas flunssa tänä vuonna menossa joista yksi on ollut korona. Viime syksynä olin 4 kertaa flunssassa. Lapsi aloitti elokuussa päiväkodin.
Geenit ja heikko immuniteetti, jotka saadaan jo syntymähetkellä.
Itse en edes muista, milloin olen ollut flunssassa tai sairas, enkä elä mitenkään terveellisesti ja poltan tupakkaa. Ja luulen sen johtuvan geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti piikit otettu, itse en ole ollut kipeänä kolmeen vuoteen, ja en ottanut piikkiä.
Minulla on 3. koronapikkiä, enkä ole ollut sairaana, ei edes pikkuflunssaa. Ajattelen, koronarokote suojaa myös muilta sairauksilta.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamaton ja oon ajatellut olisiko sittenkin kannattanut ottaa ne rokotteet. Alka ahdistaa 😔
Olen rokottamaton ja ollut nyt koko ajan kipeänä. Ttökaverit jotka otti rokotteenovat olleet töissä ja meitä muutamaa rokottamatonta piinaa ihme sairastelu koko ajan.
Tammikuusta sama jutska.
Serkkuni vaimo myös ja yksi kollega