Deffa ei käynnistä sydäntä joka on pysähtynyt
:)
Kommentit (9)
Ei tietenkään, pitää olla kammiovärinä, johon voi sitten iskeä sähköä ja saada sydämen taas normaaliin rytmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, pitää olla kammiovärinä, johon voi sitten iskeä sähköä ja saada sydämen taas normaaliin rytmiin.
Oikein!
Naapurinmies sai 80-luvulla sähköiskun ja kuoli, koska korjasi silitysrautaa itse joka oli kiinni pistorasiassa. Isä yritti käsin iskeä sydämeen että se lähtisi uudelleen käyntiin, ei onnistunut. En tiedä mikä juttu se oli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Callix, se on mielestäni Deffaa parempi merkki
Oliko miten Callis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Callix, se on mielestäni Deffaa parempi merkki
Oliko miten Callis?
En muicta, octin cen toicca cykcynä.
Sydän on käymistilassa vain kuoleman jälkeen