Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemistä yksinäiselle

Vierailija
05.09.2015 |

En tykkää lenkkeillä tai ylipäätään huvikseen mennä kävelemään kaupungille. Shoppaillakaan ei viitsi, kun mitään en halua ostaa, kaikkea on jo ihan tarpeeksi. Mitä siis tekisin? Vinkkejä kehiin! Asun isossa suomalaisessa kaupungissa ja kavereita ei ole yhtäkään. Tekisi mieli lähteä kaupungille, mutta en tiedä, mitä siellä tekisi. Ei viitsi kylmässä ulkonakaan seistä. Elokuvissakaan ei ole juuri nyt mitään, mitä haluaisin katsoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku museo tai näyttely? Kirja/lehti mukaan ja khvilaan istumaan?

Vierailija
2/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon lukemaan lehtiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maleksi vaikka av-palstalla. täällä on hyvää sueraa ja mielenkiintosia immeisiä :-)

Vierailija
4/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tekisit jos olisi ystäviä? Sitten sovellat niin, että teet yksin. Ei ole sen vaikeampaa.

Vierailija
5/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:50"]

[/quote]En osaa lukea kunnolla. Paha lukihäiriö ja museot ei kyllä kiinnostsa tipan vertaa. Jotain muuta tekmistä?

Vierailija
6/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeeta jos et lenkkeilläkään halua. Omat yksinäiset päivät kuluu parhaiten lenkillä/vesijuoksemassa. Sitten siihen päälle vaikka päivän keitto jossain kahvilassa, päivän lehdet lukee samalla. Käy vaikka kirpparilla. Jne

Vierailija
7/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:00"]

[/quote]En osaa lukea kunnolla. Paha lukihäiriö ja museot ei kyllä kiinnostsa tipan vertaa. Jotain muuta tekmistä?

[/quote]

En ole kirjoittanut tätä. - oikea ap

Vierailija
8/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:50"]

[/quote]

Ei ihme että oot yksinäinen. Kun mikään ei kelpaa. Vaikutat jotenkin saamattomalta.

Vierailija
9/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeeta jos et lenkkeilläkään halua. Omat yksinäiset päivät kuluu parhaiten lenkillä/vesijuoksemassa. Sitten siihen päälle vaikka päivän keitto jossain kahvilassa, päivän lehdet lukee samalla. Käy vaikka kirpparilla. Jne

[/quote]

Vihaan liikkumista ja mielestäni lenkkeileminen on vaan yksinkertaisesti kauhean tylsää. Tuuli saa korvat aina niin kipeiksi :( Kirpparilla voisi kyllä käydä, se on hyvä idea! - ap

Vierailija
10/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lemmikki. Mene jonnekin kansalaisopiston kurssille. Aloita uusi harrastus,ihan mikä vaan, vaikka geokätkeily, uiminen, käsityöt...

Opettele puhumaan vieraiden ihmisten kanssa, ehkä siten tutustuisit uusiin ystäviin. Vieraille voi puhua ihan missä vaan: kahviloissa, kirjastossa, harrastuksissa, kaupan tai pankkiautomaatin jonossa, naapureiden kanssa pihalla  jne... opettele sosiaalisemmaksi.

Ota yhteyttä entisiin ystäviisi, opiskelukavereihin läheisiin naapureihin, sukulaisiin jne.

Jos olet töissä niin tutustu paremmin työkavereihin. Kutsu vaikka kotiisi nyyttäreihin.

Nyt järjestetään esim. sienestys -opastuksia, aloita vapaaehtoistyö, minä keksisin kyllä itselleni tekemistä.

Vierailija
11/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä on sun tarpeet? Kärsitkö yksinäisyydest? Kaipaatko ensisijaisesti kavereita, vai riittääkö jo se, että saat olla samassa tilassa ihmisten kanssa. Vai kaipaatko vaan vaihtelua päiviisi? Ja sitten voitais miettiä, että mistä pidät. Taiteesta, käsitöistä, väreistä, kirjallisuudesta, mistä? 

Minulla on ollut usein se tilanne, että entinen kaveripiiri on jäänyt muuton vuoksi, ja uusi pitää rakentaa uudella paikkakunnalla. Mietin aina, että mitä haluan ja mistä nautin, ja sitten etsin ihmisiä jotka haluavat samoja asioita. Aina se siitä pikkuhiljaa. Ja koska niin moni kaverinikin on muuttanut ja tiedän että heilläkin on joskus raskasta teen aina jonkun pienen jutun jonka tiedän ilahduttavan heitä ja jonka voi lähettää vaikka postissa. Jo sitä tehdessäni minusta tuntuu kuin olisi jo vähän tän kaverin seurassa. 

Vierailija
12/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta firma.

Vierailija
13/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:01"]

[/quote]

En ole kirjoittanut tätä. - oikea ap

[/quote]Et niin, minä sen kirjoitin kun en halunnut uutta aloitusta tehdä.

Vierailija
14/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus ja liity yhdistykseen sen merkeissä:) Googleta yhdityksiä eri harrastuksille ja yllätyt. Löytyy yhteinen keskustelun aihe, tapaamisia, luentoja ja retkiä.

Vierailija
15/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh eikä mun kavereilla välttämättä ole aikaa silloin kun olen lapseton. Mun pitää yksinäisyyttä torjuakseni suunnitella oma aika tarkkaan. Eli seuraan aktiivisesti, mitä kaupunkitapahtumia, näyttelyitä, elokuvia, jotta mulla on valmiina jotain -muuten iskee ankeus.

Vierailija
16/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Jos olet niin tule mun luo niin peuhataan koko päivä sängyssä ja katsotaan vaikka välillä joku elokuva.
Introvertti mies

Vierailija
17/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:34"]

Oletko nainen? Jos olet niin tule mun luo niin peuhataan koko päivä sängyssä ja katsotaan vaikka välillä joku elokuva. Introvertti mies

[/quote]

Nonniin, kato ap, heti sait ystävän. Eihän sulla sitten ihan niin huonosti ookkaan asiat, vai mitä. :)

Vierailija
18/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:34"]

Oletko nainen? Jos olet niin tule mun luo niin peuhataan koko päivä sängyssä ja katsotaan vaikka välillä joku elokuva. Introvertti mies

[/quote]

Nonniin, kato ap, heti sait ystävän. Eihän sulla sitten ihan niin huonosti ookkaan asiat, vai mitä. :)
[/quote]
Ei naisille kelpaa mikään.
T: lassukka

Vierailija
19/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kirjastoissa, kahviloissa, kirppareilla, pyöräilen ympäriinsä (aina eri suuntaan ja mutkitellen). Joskus poikkean jonnekin bensiksen kahvilaan, ne on ihan eri maailmoita. Jos olisi auto ajelisin lähikuntiin/kaupunkiin. Jos olisi pieniä lapsia kävisin piknikeillä. Uimassa kävisin jos osaisin paremmin uida (uimakoulut täällä aina ekapäivänä täynnä). Ehkä näyttelyissä ja museoissakin vois käväistä...

Yks lapseton

Vierailija
20/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita?