Onko muita, jotka syövät 200-500/kaloria päivässä?
Max. 500 kaloria. Joskus tekee tiukkaa saada tuo määrä täyteen..
Kommentit (22)
En usko, että on tai ehkä jotkut sairaat ihmiset eivät enää jaksa syödä, kun on terminaalivaihe menossa.
Kohta sulla alkaa sellainen ahmiminen että lihot 100 kiloiseksi. Aineenvaihduntasi oletkin jo pilannut, jatkossa läski tarttuu sitkeämmin.
Ootko sellainen tosi pienikokoinen nainen joka pelkää hillittömästi lihomista ja joka tuntee mielihyvää siitä että syö minimaalisesti? Pelkäät kontrollin menettämistä?
Syön vain makaroonia ja tomaattimurskaa.
Joo, koska tykkään keskitys leiri lookista. Miehet aina kehuu kun en ole mikään läski porsas kuten ne muut akat mitä ne tuntee.
Joo hyi siis ihme mässäystä, mä syön vaan 1 kcal pvässä. Muuten lihon yäöskssknfssfss.
Horju hoitoon.
Ihmisen keho tarvitsee jo elintoimintojen ylläpitämiseen tietyn kalorimäärän. Ap:lla tainnut jo kalorimäärä alittua kun heittää tällaista settiä.
Minä syön 20 grammaa ruokaa päivässä, koske olen ahmatti.
Joo söin sillon kun oli syömishäiriö
Minä syön ihan vain ruokaa, en kaloreita.
Minä syön ruokaa, energian yksikkö on joule.
Kaloreiden tarve lienee ihan yksilöllinen? Joillakin voi olla sellainen sairaus, että heidän on syötävä 6000 kaloria päivässä. Sellainen mies oli telkkarissa jossain ohjelmassa. Imeytymishäiriö.
Eikös siellä suljetulla letkuteta jos pää lakkaa toimimasta?
En laske kaloreita. Syön ruokarytmillä koti ruokaa.Kaikki missä sokeria poistanut käytöstä.Hyöty liikuntaa pälle.En näe nälkää ja pysyn normaali painoisena.
Onko muita, jotka kävelevät 5-10 metriä päivässä?
Tuo on jo porsastelua. Ällöttävää! Minä syön 100-150 kcal.