Ah, mikä aamupäivä - eikä krapulaa!?
Hieno ilma, aurinko paistaa täydeltä terältä ja on aika tyyntä. Aamukahvien jälkeen eli kohta lähden sauvakävelylle siihen menee 1,5 tuntia jos hyvin huilaa.
Mikä parast, mulla ei ole jälkikänniä (niitä edellisen illan huuruja) eikä krapulaa! Tämä on harvinaista ja ihanaa kyllä.
Mikä siinä sitten on, että vaikka nämä selvät aamut ovat moninkertaisesti hienompia kuin ne jälkihuuruiset, muistittomat aamut, niin näitä on harvoin ja viiniä ja konjakkia menee iltaisin useammin.
Vielä 2 viikkoa lomaa jäljellä. Toivottavasti pysyy näin hienot ilmat. Mökillä on ihanan rauhallista kun kaikki esbo-laiset ja muut pääkaupunkiseudun turisitit pysyy kotonaan.
Kommentit (4)
Selvänä ja hyvävointisena herääminen on sinulle harvinaista, koska olet alkoholisti.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:23"]
Selvänä ja hyvävointisena herääminen on sinulle harvinaista, koska olet alkoholisti.
[/quote]
No en mä nyt niin menisi sanomaan. Mullahan on nyt loma, joten tottakai illan tullen tulee otettua viiniä ja ulkona esim. veneillessä voi rommitotin ottaa. Ei se nyt kenestäkään alkoholistia sentään tee. Käyn vakituisessa työssä enkä ikinä ole töistä poissa kännin tai krapulan takia. Että pidä omat a-arvioisi ihan lyhykäisesti vaan omissa aatoksissas.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:23"]
[/quote]
No en mä nyt niin menisi sanomaan. Mullahan on nyt loma, joten tottakai illan tullen tulee otettua viiniä ja ulkona esim. veneillessä voi rommitotin ottaa. Ei se nyt kenestäkään alkoholistia sentään tee. Käyn vakituisessa työssä enkä ikinä ole töistä poissa kännin tai krapulan takia. Että pidä omat a-arvioisi ihan lyhykäisesti vaan omissa aatoksissas.
[/quote]
Asia kuitenkin askarruttaa sen verran, että oma aloituskin piti tehdä. Meinaat siis, että vakituisessa työssä käyvällä ei voi olla alkoholiongelmaa..jep jep.
Jaa. Mä olin eilen bilettämässä eikä mulla oe krapulaa. :)