Nettopalkkasi?
Kommentit (47)
Eläke brutto 2350€/kk netto 1842€/kk. Lisäksi parista yksiöstä vuokratulot. Tulen mukavasti toimeen. Omassa kaksiossa asun. Eläkeläinen 50v
Vierailija kirjoitti:
Eläke brutto 2350€/kk netto 1842€/kk. Lisäksi parista yksiöstä vuokratulot. Tulen mukavasti toimeen. Omassa kaksiossa asun. Eläkeläinen 50v
Vierailija kirjoitti:
2700€
Ja en ole tyytyväinen. 1450€/kk menee yhteiskunnalle, olkaatten hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Nettopalkasta puhuttaessa on syytä puhua vuosipalkasta erilaisten bonusten, palkkioiden, lisien ja lomarahojen vuoksi.
Oma nettoansioni oli viime vuonna palkkakuitin mukaan 53.471 euroa ja olen siihen ihan tyytyväinen.
Juuri näin eli aina pitäisi puhua nettotulosta - ja mielellään vielä paljonko lomia/vapaita saa pitää ja kertyykö satasia/tonneja km-korvauksia tai päivärahoja.
Itse olen ihan tyytyväinen. Normaali työaika, 5 viikkoa lomia ja hieman vajaa 40000€ tilille.
Veojen ja vähennysten jälkeen viime vuonna 4108 €/kk. Ylitöitä 35h.
Brutto 3157 ja netto 2200 e.
Olen tyytyväinen palkkaan, mutta en itse työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 4500e/kk. Kunnalla helppoa duunia.
Hmm... eli bruttopalkka noin 7500 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 4500e/kk. Kunnalla helppoa duunia.
Kunnalla 4500 netto... Taitaa olla brutto.
Vähän päälle 2 tonnia, it-ala pitkällä työkokemuksella
2000-2200€
Säteilytän itseäni töissä työn ohella
Röntgenhoitaja
2400e/kk, lisäksi bonuksia 1000-2000e vuodelta. Hyvin tulen toimeen, palkka onneksi nousee vuosittain useamman satasen. N27
Ainoa palkka millä on väliä niin on nettopalkka!
1780 e käteen, kirjanpitäjä. En ole ikinä tienannut erityisen hyvin, ja olen tottunut tulemaan toimeen suht. vähällä, joten tuo summa riittää minulle ihan hyvin.
Ehkä keskimäärin 2800 e/kk.
Ihan tyytyväinen olen, koska vaimo nettoaa vielä tonnin enemmän ja maksaa kaikki lasten kulut.
Tilille tulee kerran kuukaudessa vähän päälle 4000 euroa. Tämä riittää mulle oikein hyvin, varsinkin kun palkka tulee siististä sisätyöstä, ei tarvitse tehdä ylitöitä, ei esimiesvastuita, tai tulospaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2700€
Ja en ole tyytyväinen. 1450€/kk menee yhteiskunnalle, olkaatten hyvät.
Melko brutaalia kun minä saan nettona 2050€/kk 2600 bruttopalkalla.
Miten pärjäät? Mulla 2670.