Nettopalkkasi?
Kommentit (47)
Yksinkertaiset ihmiset puhuvat nettopalkoista.
Olen tyytyväinen. Nettopalkasta puhuttaessa on syytä puhua vuosipalkasta erilaisten bonusten, palkkioiden, lisien ja lomarahojen vuoksi.
Oma nettoansioni oli viime vuonna palkkakuitin mukaan 53.471 euroa ja olen siihen ihan tyytyväinen.
62731€ 43c, oli viimevuoden nettotulo työstä. Tämän lisäksi yli 16000€ pääomatuloja ja 44200€ puun myyntituloja
2 200/kk. Eihän se paljon ole, mutta ei kai niin turhanpäiväisestä työstä enempääkään kenenkään kannata maksaa.
Vierailija kirjoitti:
2 200/kk. Eihän se paljon ole, mutta ei kai niin turhanpäiväisestä työstä enempääkään kenenkään kannata maksaa.
Muiden ketjujen kommenteista päätellen sinun on pakko olla hoitoalalla, kun noin turhanpäiväistä työtä teet.
1540 euroa
Olen varhaiskasvatuksen lastenhoitaja, kaikki ikälisät tuossa mukana. Yksityisellä. Kunnallisella palkka olisi parempi.
Voisin tulla rahalla toimeen, koska minulla ei ole enää elätettäviä, mutta kyllä tiukilla olimme, kun yksinhuoltaja olin ja lapsella oli hintava harrastus. Ja työolosuhteet ovat nykyään niin heikot, että teen tätä vain osan aikaa vuodesta.
Brutto kirjoitti:
Nettopalkoista puhuminen ei ole kiellettyä, halutessaan saa puhua
nettopalkan lisäksi vaikka bruttopalkasta netto tai bruttoeläkkeestä
tai vaikka pelkästään päivän säästä.
Pää pois sieltä perseestä!
Vajaa 4500e/kk. Kunnalla helppoa duunia.
Netto noin 2175 euroa.
Työ 4 pv / viikko ammatillinen opettaja.
1600, kunnallinen pph. En ole tyytyväinen.
1797 joka kk ympäri vuoden. Vuorolisiä tai bonuksia ei ole tai tule. En ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Nettopalkasta puhuttaessa on syytä puhua vuosipalkasta erilaisten bonusten, palkkioiden, lisien ja lomarahojen vuoksi.
Oma nettoansioni oli viime vuonna palkkakuitin mukaan 53.471 euroa ja olen siihen ihan tyytyväinen.
Tiedäthän että läheskään kaikilla työpaikoilla ei saada mitään bonuksia, palkkioita ja lisiä. Minä saan peräti iltavuorolisää.
Vierailija kirjoitti:
1797 joka kk ympäri vuoden. Vuorolisiä tai bonuksia ei ole tai tule. En ole tyytyväinen.
Saanet kuitenkin lomarahan, joten tuo lienee totta 11 kuukauden osalta.
Vierailija kirjoitti:
62731€ 43c, oli viimevuoden nettotulo työstä. Tämän lisäksi yli 16000€ pääomatuloja ja 44200€ puun myyntituloja
Jos tämä olisi totta, tietäisit, että "puun myyntituloja" ei ole olemassakaan, vaan ovat myös pääomatuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanet kuitenkin lomarahan, joten tuo lienee totta 11 kuukauden osalta.
Saan, mutta en palkan yhteydessä. Se on valtavat 1192 kerran vuodessa.
Brutto kirjoitti:
En saa bruttopalkkaani käyttööni, joten puhumme siitä määrästä jonka saa itselleen.
3200€/kk. En ole tyytyväinen. It-alalla.
Muuten ei vikaa, mutta pitäisi olla enemmän kuin muilla.