Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä kestää Alkoholi toleransin laskeminen takaisin nollaan?

Vierailija
23.03.2022 |

Olen kuullut että 2 viikkoa riittää resetoimaan nollaan, mutta itsellä kuitenkin ei laske paljoakaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kunnon tenuseipäällä laskea toleranssi ikinä? Viikon-kahden tauon jälkeen menee ihan sama määrä että pääsee sopivaan olotilaan.

En tosin juo kovaan humalaan asti koskaan.

Vierailija
2/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juominen on kertakaikkisen out. Ei tyylikästä ollenkaan. Vain epäonnistunut ihminen juo viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulla kyllä ollut laskenut nollaan vaikka olin useamman vuoden absolutisti. Otin toissa viikonloppuna lasin skumppaa ja tunsin olevani edelleen ihan selvä. Toisen lasin kohdalla tosin alkoi päässä tuntumaan.

Vierailija
4/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on laskenut ylensä aika äkkiä.

Vierailija
5/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä täysin nollaan taida ikinä laskea juomaan tottuneella. Raskaus+imetysaikana olen ollut joskus lähes pari vuotta juomatta ja toleranssi laski jonkun verran, mutta ei lähellekään nollaa. Edelleen pystyin juomaan jotain 8 isoa olutta illassa eikä edes kovaa krapulaa aamulla. Toki opiskeluaikana meni 15:kin kun oli tottunut juhliimaan monta kertaa viikossa.

Vierailija
6/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna pisin tauko oli kaksi kuukautta. Ei vaikuttanut toleranssiin yhtään. Laatikollisesta kaljaa 24 kpl jäi kaksi aamuksi.

Vierailija
7/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tule humala tilaa päässä, mutta alkoholi silti vaikuttaa samalla tavalla, eli selvänä menee kauan ennenkö tuntuu hieman ja sitten meneekin filmi poikki ennenkö tulee kunnon humaltumisen merkkejä

Vierailija
8/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa laske tolet ja sitten tuleekin nopeasti takaisin

Vierailija
9/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tosi paljon kun nykyään ei tule hyvää oloa alkoholista juuri ollenkaan. Nuorempana tuli kiva euforia. Nykyään tulee vain humala ja väsy lopulta, ja missään kohtaa ei tunnu miltään. ”Buzz” puuttuu.

Vierailija
10/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN JUO juuri ollenkaan alkoholia!

Vierailija
11/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laske nollaan ikinä kenelläkään, tietenkään. Alhaiseksi saa perus-suurkuluttaja varmaan jossain puolessa vuodessa.

Vierailija
12/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo mukava euphoria puuttuu nykyään, kumpa sen saisi takaisin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi