Positiivisia nettitreffikokemuksia kellään?
Kaipaisin vähän tsemppausta, kun tiedossa ois nettitreffit. Mulla tähän saakka pelkästään huonoja kokemuksia, mutta nyt toivoisin todella että kaikki menis hyvin.
Mies on oikein komea ja fiksun oloinen, meillä on paljon samankaltaisia ajatuksia ja mielipiteitä/arvoja. Lähtökohdat siis pitäisi olla ihan hyvät. Mutta mua vähän pelottaa että tää on nyt "liian hyvää ollakseen totta" ts. että oikeasti oisin nyt löytänyt jotain todellista ja aitoa. Siksipä ois ihanaa lukea, millaisia teidän onnistuneet nettitreffit on olleet? Kun pakkohan netissä on normaalejakin, hyviä miehiä olla? Eikö niin?
Kommentit (6)
Sanoisin että nettisokkotreffini olivat erittäin onnistuneet kun riisuin (kauniin) neitosen rintsikoita 48 min kuluttua ensimmäisestä tervehdyksestä livenä. Hämmästytti tuon naisen suorasukaisuus mutta kuten hän itse sanoi "meillä on aikaa vuorokausi ennen kuin poikaystäväni tulee kotiin, joten ei tuhlata...sun kämpilles?"
Yksi tuli mieleen: kun tyhjensin ja poistin profiilini lopullisesti lukuisien pettymysten päälle.
Mulla on takana yksi viiden vuoden suhde, joka alkoi nettitreffeiltä. Sen jälkeen on ollut pari netin kautta alkanutta juttua, mitkä on tosin jääneet tapailuasteelle. Tälläkin hetkellä tapailen miestä, johon tutustuin netissä. Toisaalta on myös tullut koettua monia pettymyksiä ja huonoja kokemuksia. Kokonaisuutena omat kokemukset jää kuitenkin plussan puolella. Tietty kannattaa muistaa, että oma kokemus on sidoksissa niihin odotuksiin mitä on miesten suhteen. Jos ei odota löytävänsä mitään alfaurosta, niin välttyy pahimmilta pettymyksiltä.
Olemme olleet yhdessä vuodesta 2009 alkaen, joten ei mennyt hukkaan. Aikaisempi pitkä suhteeni alkoi myös netistä.
Näinkin voisi sanoa, nettitreffeistä alkoi suhde, joka on kestänyt reilut viisi vuotta. Naimisissa ollaan nyt, ja odotellaan ensimmäistä lastamme. Jos deittipalstoja ei olisi, en olisi koskaan tavannutkaan miestäni, niin eri piireissä liikuttiin.
Mutta kyllä, todellakin löytyy normaaleja tapauksia. Vielä kun vertaan exiini, niin voisi sanoa, että sen normaaleimman tapauksen löysin nettipalstalta. Toivottavasti miehenikin ajattelee minusta vaan samoin :D
Muutamia pettymyksiä oli totta kai ennen mieheni tapaamista. Puoli vuotta ehdin muistaakseni profiilia pitää, ja tavata muutamia ehdokkaita joissa sinänsä ei vikaa (paitsi muutama oli vähän parannellut ulkonäköään lähettämässään kuvassa...), mutta luonteet eivät vaan natsanneet.
Sitten tietty viesteissä tuli milloin minkäkinlaisia juttuja, muunmuassa klassisia kyrpänsä kuvien lähettäjiä. Niin ja tietty näitä, jotka muutaman viestin lähettämisen jälkeen olivat jo vaihtamassa statustaan parisuhteessa olevaksi, ja ihmettelivät miksen tee samoin kun "yhdessä nyt ollaan".
Eli kaikenlaiseen kannattaa nettideiteissä varautua, niin paljon erilaisia ihmisiä niillekin palstoille mahtuu. Mutta lopulta voi sitten se oma puoliso löytyä.
On nettitreffipalstoilla normaalejakin miehiä. :)